Skip to content

Herfst / Winter Trend: Lieslaarzen

augustus 18, 2010

Lieslaarzen staan nogal bekend als ‘ordinaire schoenen’. En daarmee was ik het compleet mee eens, totdat het een trend is geworden! Het opvallende item is bij grote modehuizen een trend. Kijk maar eens mee..

Bij de Louis Vuitton ‘Fall Fashion’ show, waren de Killer Heels te zien.

Gucci ‘ready to wear’ collectie bestaat uit leer, lieslaarzen, jurken emt prints en andere aparte stukken. Het lijkt een schoen met een jurk en leren panty outfit, maar nee hoor, het is echt een Lieslaars. (Moeilijk aan te trekken..).

Marc Jacobs pakte de trend wat subtieler op en ontwerpte de shoes strak en klassiek. En voor iemand die wél mee wil doen aan de trend, maar niet té opvallend uit de hoek wil komen is deze variant zeer geschikt.

Verder zijn sterren als Madonna, Kate Moss en Rihanna helemaal Into Them!

So.. Are You Head Over Heels?

Let me know in the comments!

x

3 reacties leave one →
  1. augustus 18, 2010 8:04 pm

    Ik ben er nog steeds niet weg van …

  2. augustus 19, 2010 2:25 pm

    Hmm.. Ik zou ze niet aanterkken..

  3. augustus 24, 2010 8:34 am

    Eerlijk vind ik er maar niets aan :S

Geef een reactie

