Skip to content

Update

augustus 23, 2010

Vele van jullie zullen het vast al gezien hebben, ik heb een nieuwe achtergrond! Ik heb het zelf ontworpen met foto’s, plaatjes etc. van dingen/mensen die ik heb gebruikt bij mijn site. Het is voor een poosje. Het enige wat jammer is, is dat de catergorieën niet zo zichtbaar zijn omdat de lay-out standaard grijze letters heeft, en die vallen weg bij de achtergrond. Maar als je erover een ‘scrollt’ worden de categorieën per stuk in roze lettertype, en dan is het wel zichtbaar. Ik ga er nog even iets op bedenken. Eventueel de achtergrond aanpassen, alleen dat is een hoop werk.

Dus, vinden jullie de achtergrond mooi?

x

7 reacties leave one →
  1. augustus 23, 2010 10:09 am

    Leuk gemaakt

  2. augustus 23, 2010 11:20 am

    Ik vind het een leuke achtergrond.

  3. Alesha permalink
    augustus 23, 2010 4:20 pm

    Mooie achtergrond!

  4. augustus 23, 2010 5:00 pm

    Ik vind het een hele mooie achtergrond! Je hebt er vast heel erg hard aan gewerkt!

    Tuurlijk wil ik weer een column schrijven! Wil je het artikel van mijn site: ”The L.A. Gurl” of liever een andere?

    Lots of Love <33

    • augustus 23, 2010 6:08 pm

      Dankje!! :]
      Klopt, het was zo, als ik één foutje maakte, kon ik weer opnieuw beginnen want ik werkte o.a. met paint.

      Ik ga even kijken welk artikel ik graag als column zou willen, dan zet ik het in de comments.

      x Lots of Love <3

  5. augustus 24, 2010 8:33 am

    Heel leuk ;)
    En dat rood jurkje met die strik en stipjes heb ik zelf ook ;D

Geef een reactie

