Skip to content

Short Hair

augustus 24, 2010

Hoewel veel meiden lang haar hebben, zijn er ook meiden met kort haar. Vaak laat ik kapsel tutorials zien etc. voor mensen met lang haar, dus besloot ik om vandaag een heel artikel te maken voor meiden met korter haar.

Er zijn veel modellen op het gebied van kort haar. Zo heb je kort haar met een langere kuif (a la Rihanna), een Boblijn (o.a. Paris Hilton, vroeger Rihanna) en je hebt gewoon kort haar (a la Agyness Deyn. Daarom laat ik jullie een paar foto’s zien van beroemde mensen die laten zien dat kort haar heel leuk bij staat.

Kort Haar

Ik vind dit kapsel heel leuk staan! Het is wel gewaagd om je haar kort te knippen, maar bij Agyness Deyn staat het heel leuk!

De Kuif

Van Rihanna heb ik bewust gekozen voor deze afbeelding,                                                                                                                      omdat ze hier laat zien dat een kuif heel leuk is!

De Boblijn

De meeste mensen dachten altijd dat actrice Hayden Panettiere altijd lang haar had, maar dat is niet waar! Voor de afleveringen van Heroes moest ze lang haar hebben. In het echt heeft ze een boblijn en dat staat super leuk! Al denk ik dat het even leuk zou staan als ze haar haar bruin zou verven.

Boblijn met lange lok

Rihanna’s variant van de Boblijn was heel populair want zij koos voor een model met aan één kant een langere lok. Dit model vind ik zelf ook het leukst.

Dark & Classy

Ook Lauren Conrad heeft kort haar gehad. Nouja, niet heel kort maar voor iemand die normaal heel lang haar heeft, is dit eendrastische verandering. Deze Coupe was echter niet voor heel lang, later bleek deze een pruik voor een fotoshoot. Maar het gaat om het voorbeeld.

Normaal maar mooi!

Keira Knightley heeft hier kort haar in een simpel maar leuke look.      

En verder zijn er nog genoeg voorbeelden van celebrities met kort haar. Denk aan Victoria Beckham, Katie Holmes, Halle Berry etc.

Producten voor mooi verzorgd haar:

Zelf ben ik fan van de Nivea Cashmere. De Shampoo en de Conditioner vind ik geweldig. Je haar voelt veel zachter na gebruik en is makkelijk doorkambaar. De shampoo schuimt heel erg ;]

Nutri Cashmere Conditioner

Nutri Cashmere Shampoo

Styling Producten:

Hairmousse. Ik vind Andrelon producten altijd wel goed.

Andrelon Glans & Care

Hairspray:

L’Oreal Paris heeft altijd goede hairspray. Die raad ik aan.

En als je kort haar hebt is een Hairgel altijd handig. Zelf gebruik ik geen gel want dat plakt altijd zo erg.

Ik hoop dat meiden die wel kort haar hebben, wat aan de foto’s hebben (inspiratie..) en aan mijn tips.

Heb je zelf een tip? Zet het in de reacties!

xx

4 reacties leave one →
  1. augustus 24, 2010 4:45 pm

    Ik vind het bij de meeste heel erg leuk staan. Zelf ben ik net bezig met mijn haar te laten groeien (had eerst een bob).

  2. augustus 24, 2010 5:47 pm

    Heeii!

    Ik heb een bob, maar dan met laagjes.

    Het voordeel aan kort haar hebben, is dat het bijna altijd goed zit. Je hoeft weinig te doen om je haar goed te krijgen. Zlef ben ik er heel blij mee, maar ik ga het laten groeien.

    Leuke post!

    Lots of Love <33

  3. augustus 25, 2010 4:29 pm

    Ik zou het nooit durven om mijn haar kort te knippen x]

  4. augustus 26, 2010 6:57 pm

    Ik heb hetzelfde haar als Keira Knightley ;D

Geef een reactie

