Skip to content

The First Impression

augustus 25, 2010

En.. welke outfit van Matthew Williamson For H&M vind jij het leukst? …

Voor sommige is school/werk/studeren etc. alweer begonnen, en voor sommige nog niet. Maar hebben jullie ook altijd zo’n tic dat je na een lange vakantie mensen eindelijk weer ziet, en dan toch weer opnieuw een indruk wil maken? Nou ik heb dat wel, en sommige van mijn vriendinnen ook ;] Dus daarom is mijn vraag aan jullie:

Wat heb jij voor fashionable outfit aangehad op je eerste school of werk dag? Of ga je nog aan doen?

Zet jouw antwoord in de comments, ik ben namelijk razend benieuwd. Ik vind het vooral leuk om een beetje inspiratie op te doen van anderen. In tijdschriften heb ik alweer nieuwe trends gelezen enz…

xoxo

5 reacties leave one →
  1. augustus 25, 2010 3:02 pm

    Tsjaa..
    Ik heb een cardigan aangetrokken met daaronder een heel leuk zwart/wit H&M shirtje. Daaronder een grijze tregging en mn All Stars (:

    Zo speciaal is het eignlijk niet, maarja xd.

    Lots of Love <3

  2. Alesha permalink
    augustus 25, 2010 3:55 pm

    Ik moet nog beginnen,
    maar ik denk dat ik een bruin truitje
    en een zwarte skinny jeans aan ga trekken.
    Trouwens, ik ben best zenuwachtig soms
    voor als ik weer naar school moet na een lange vakantie.
    xx

  3. augustus 25, 2010 4:26 pm

    Ik ga het simpel houden
    een cardigan + shirt en jeans ♥
    =)

  4. augustus 26, 2010 8:18 am

    Zwarte Skinny Jeans met daarover een Lange shirt/Jurkje? En daar over een blazer. Schoenen? Uggs.

Geef een reactie

