Skip to content

Fotoshoot For ELLE Magazine: Kim Kardashian & Justin Bieber

augustus 27, 2010

Een poosje geleden hebben Kim Kardashian en Justin Bieber samen een fotoshoot voor ELLE gedaan. Ik was heel erg benieuwd omdat die twee samen toch best een aparte combinatie zijn. Voor jullie heb ik een Backstage filmpje achter de schermen bij ELLE. En de uiteinedelijke foto’s? Die staan eronder!

Hier zijn de uiteindelijke foto’s die in ELLE magazine staan:

Ik vind de kleding mooi, vooral het gestreepte jasje. Het is allemaal vrij simpel gehouden. Het had van mij wel iets origineler en verschillend gemogen. Over Justin’s kleding heb ik niet echt iets op aan te merken. Het staat hem goed!

Wat vinden jullie van deze verassende combinatie?

x

15 reacties leave one →
  1. augustus 27, 2010 3:48 pm

    Ja, dit kon je ook vinden op http://www.elle.com .

    Wel leuk allemaal! Kim is wel chill, maar ik ben eigenlijk niet zo’n fan van Justin bieber..

    Lots of Love <3

  2. augustus 27, 2010 4:20 pm

    Leuke foto’s
    Ik vind die iPad echt zo mooi:P

  3. augustus 27, 2010 6:16 pm

    Echt mooie foto’s !
    Ik snap alleen niet .. kim & justin xD ? Waarom niet iemand van zijn/haar eigen leeftijd ?

  4. augustus 27, 2010 6:48 pm

    Oh my god! Ik schaam me gewoon in JB’s plaats!

  5. augustus 28, 2010 6:55 am

    IK had al iets gelezen dat hun iets samen gingen doen, maar wat was mij niet echt duidelijk. Grappige combinatie. Maar leuke foto’s.

  6. augustus 28, 2010 10:17 am

    Leuke fotos

  7. augustus 28, 2010 1:54 pm

    I(L)Jb! Kim is ook een Fashion Babe!

  8. augustus 28, 2010 3:30 pm

    Kim & Justin?
    best een groot verschil,of niet?
    zou leuker zijn als het de leeftijd van justin/kim zou zijn!

  9. augustus 29, 2010 9:36 am

    Dat gestreepte jasje is inderdaad superleuk! (=
    xxx Balloon

  10. augustus 29, 2010 10:32 am

    Heel erg leuk! De foto’s zijn verrassend goed geworden!

  11. augustus 29, 2010 5:06 pm

    de foto’s zijn mooi

    x]

  12. Kelly permalink
    augustus 29, 2010 7:27 pm

    Leuke shoot! :]

  13. lotte permalink
    augustus 29, 2010 7:33 pm

    Ik vind de kleding een beetje simpel,
    en ik vind kim en justin niet zo’n goede combinatie..
    Maar wel mooie foto’s!

Geef een reactie

