Skip to content

Lady Gaga In Madame Tussauds

augustus 29, 2010

 

2 Weken geleden ben ik naar Madame Tussauds geweest en hoewel ik wist dat mijn favoriete popzangeres er niet tussen stond, hoopte ik stiekem dat ze het beeld van gerard joling hadden vervangen voor de popsensatie. Helaas.. Maar eindelijk, ze komt er te staan!

Lady GaGa (Look: Viktor & Rolf)

Lady Gaga wordt vereeuwigd als wassen beeld in Madame Tussauds. Het beeld van de zangeres wordt in enkele vestigingen verspreid over de hele wereld, waaronder Amsterdam, tegelijkertijd onthuld. Ze heeft hiermee een primeur te pakken.

Er hangt een fiks prijskaartje aan de nieuwste onderneming van Madame Tussauds. Het kost het museum bijna anderhalf miljoen euro om de wassen exemplaren van de 24-jarige popster te produceren. “Dit is zonder enige twijfel een van de meest ambitieuze projecten uit onze geschiedenis”, zegt een bron tegen het Britse tabloid Daily Star.

De wassen beelden beelden van Lady GaGa worden in december onthuldigd.

Lady GaGa ..

Gaan jullie als het zover is Lady GaGa bewonderen?

xoxo

10 reacties leave one →
  1. Kelly permalink
    augustus 29, 2010 2:55 pm

    Als ze er staat ga ik zeker
    weten kijken! Cool!
    x

  2. augustus 29, 2010 5:20 pm

    Antwoord van de Chanel 2.55 tas.

    I Weet het eerlijk gezegd niet! Mijn Moeder heeft dit tasje gekocht. In de chanel winkel is die zeker te vinden. Op marktplaats misschien 2ehands?

    xx

    • augustus 29, 2010 7:24 pm

      Ok.
      Ik denk dat niet dat ik het op marktplaats
      ga vinden. Maar ik had wel gezien dat
      bij de Jutka & Riska Shops Vintage Chanel tassen te koop zijn.
      Alleen niet de 2.55 tas. Die tas van J&R is nog veel leuker! :]
      Maar in ieder geval bedankt.

  3. augustus 29, 2010 6:04 pm

    Hmm.. Ik zou wel willen, maar ik ga er nooit naartoe xd.

    Oh en trouwens: Je kan het Chanel 2.55 tasje kopen in Amsterdam, in de PC Hoofdstraat (:

    Lots of Love♥

  4. lotte permalink
    augustus 29, 2010 7:32 pm

    Omg, Dat vind ik echt cool,
    maar ze verdiend het ook!
    x

  5. augustus 30, 2010 5:49 pm

    Zou wel vet zijn. I love Lady Gaga;)

  6. augustus 30, 2010 7:12 pm

    Ben zelf niet zo heel erg fan van haar…

  7. september 12, 2010 4:22 pm

    ik wil wel dolgraag, maar toen we er voor het laatst waren was het nogal duur..
    xx

    • september 12, 2010 4:57 pm

      Madame Taussauds is heel erg duur,
      mijn tip is: kijk eens op http://www.misterticket.nl
      Daar krijg je voor Madame Taussauds 50 % korting per persoon.
      In ieder geval, de kaartjes zij echt (dus geen oplichterij)
      en je betaalt een stuk minder dan de normale entree prijs.
      xx

Trackbacks

  1. Vervolg op ‘Lady Gaga in Madame Tussauds’ « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

