Skip to content

Update

september 1, 2010

Lieve Bezoek(st)ers!

Net zoals iedereen, heb ik het ook super druk. Met werk, school etc. En dat is de reden waarom ik niet elke dag een artikel klaar heb. Wel zal ik op dagen wanneer ik tijd heb én natuurlijk in het weekend artikels plaatsen. Ik volg alleen sites waarbij ik altijd reacties zet (andere nooit) maar daar zal ik dus ook veel minder tijd voor hebben. Ik neem aan dat jullie daar wel begrip voor hebben. Gebruik de zoekfunctie rechtsbovenaan de pagina om leuke artikels te lezen over jouw favoriete onderwerp.

Keep Following!

xoxo

Aangezien ik niet elke dag online ben heb ik weer moderatie ingeschakeld. Dat betekent dat ik later beslis welke reacties ik goedkeur en welke niet.

5 reacties leave one →
  1. september 2, 2010 10:12 am

    Wij wachten gewoon geduldig af op de artikelen :D

  2. september 2, 2010 4:11 pm

    Ik begrijp wat je bedoelt (: Ik zet ook niet meer elke dag artikels, omdat ik het echt superdruk heb met school. echt gewoon niet normaal!

    xx <3

  3. september 2, 2010 6:30 pm

    Jaa natuurlijk!
    Ik heb precies hetzelfde ;)
    xxx

  4. september 4, 2010 7:29 am

    Veel succes op school ♥

Geef een reactie

