Skip to content

Lanvin for H&M

september 2, 2010

 Tweede campagnebeeld

Lanvin

H&M gaat op de luxe glamourtour met een nieuwe designercollectie. Na onder meer Jimmy Choo, Viktor & Rolf en Matthew Williamson is het nu het luxemerk Lanvin dat een collectie voor het modewarenhuis zal ontwerpen.

De hoofdontwerper van Lanvin, Alber Elbaz, en de ontwerper van de herenlijn, de Nederlander Lucas Ossendrijver, zullen een collectie ontwerpen. De collectie voor H&M zal bestaan uit een dames- en een herenlijn en zal op 2 november getoond worden aan de wereld. Op de verkoop van de ‘Lanvin for H&M’ collectie zal je dan nog even moeten wachten, de collectie zal vanaf 23 november wereldwijd verkrijgbaar zijn in 200 filialen van H&M.

I’m So Excited! Ik kan niet wachten totdat de collectie in de winkel hangt! Toen Matthew Williamson een collectie voor H&M had kwam ik daar per toeval achter. Ik kwam in de H&M in Duitsland en zag dus een speciale wand met de collectie. Ook waren er speciale magazines. Ik heb toen een hele mooi donkerpaarse top van zijden gekocht en hoewel je normaal voor een designstuk een hoop geld neer legt was het toen maar 39.95 euro. Zo zie je maar, als je goed kijkt vind je een hoop leuke dingen!

Ik ga, als de collectie uit is, zeker weten kijken! Jullie ook?

Love & Keep Following!

Als je meer wilt weten over de collectie van Jimmy Choo For H&M lees dan dit artikel: https://todaysfashioncouture.wordpress.com/2010/08/26/jimmy-choo/ dat is tevens ook het best bezochte artikel van mijn site!

15 reacties leave one →
  1. september 3, 2010 12:08 am

    Ohh can+t waiiit

  2. september 3, 2010 6:51 pm

    Van dit soort nieuws hou ik.

  3. september 3, 2010 7:09 pm

    Ik ben benieuwd!
    Trouwens het is I’m so Excited, inplaats van exciting ;)

  4. september 4, 2010 7:20 am

    Leuk !!!
    Ik wil het nu al x]

  5. september 4, 2010 9:34 am

    Hebben, hebben, hebben!!

  6. lotte permalink
    september 4, 2010 9:49 am

    Ah Cool!
    Ik ga zeker weten kijken!

  7. september 4, 2010 1:37 pm

    Waaw! Ben benieuw!

    Lots of Love♥

  8. Kelly permalink
    september 4, 2010 3:24 pm

    Lanvin <3
    Ben benieuwd!
    x

  9. Amber permalink
    september 5, 2010 5:59 am

    Cool!
    Ik ben benieuwd wat voor
    kleding het is!

  10. september 5, 2010 10:24 am

    Ik las het al wat eerder op blogs! Maar ik ebn er super benieuwd naar!

Trackbacks

  1. Lavin Online « Todays Fashion Couture
  2. Lovin’ Lanvin For H&M.. « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

