Skip to content

A Fashionable Autumn

september 5, 2010

Ik heb weer nieuwe looks gemaakt voor de herfst bij de H&M Fashionstudio. Ik heb ze wel vaker gemaakt en wat ik hier zo leuk aan vind is dat je hele aparte stijlen kan maken door kleding te mixen en te matchen, super cool dus!

Look 1:

Vintage Fashionable

Zoals je kunt zien heb ik herfstkleuren gebruikt zoals bruin, zwart rood en een beetje goud. Je jurk met de riem erover heb ik gecombineerd met een sjaal die je normaal misschien niet zo snel zou dragen door het saaie partoontje. Net zoals een panty met een print die je niet zo heel snel kiest. Maar ik heb bij deze outfit veel items met kleuren die redelijk op elkaar lijken bij elkaar gemixt, en voila, het is Vintage maar Fashionable!

Look 2:

Gray Mixed With Prints Is Great

Grijs en zwart zijn de hoofdkleuren van de look. Ik heb ook geen andere kleuren gebruikt die hier niet op lijken. En toch is de outfit niet saai. Dat komt door de print van het shirt: Panterprint. Verder heeft het shirt Pofmouwen, en dat is een trend. De ketting was eigenlijk niet een item die ik wilde gebruiken maar toen ik per toeval deze erbij deed zag ik dat het hardstikke leuk stond! Een strik als ketting vind ik zelf niet zo heel mooi maar met deze outfit is het juist origineel. (De ketting lijkt op het eerste aanzicht gewoon een onderdeel van het shirt, de kraag). De broek is een High Waisted Trouser en ik vind het een chique broek die bij het pantershirt mooi afsteekt.

Look 3:

For Party Or A Fashionable Day

Deze outfit is helemaal voor het uitgaan bestemd. Natuurlijk kun je het ook overdag dragen maar op een feest is het super chique en fashionable! De mosgroene high waisted skirt is de blikvanger in deze zwarte outfit. de top erboven in simpel zwart maar wel dun, dus daarom mooi gemixt met een zwarte Pashmina sjaal. De panty is doorschijnend zwart met mini-polkadots en de zwarte gladiator high heels zijn om het af te maken.

Wat is jouw lievelingslook? En wat vind jij een leuke trend/match etc.?

xoxo

 De kleding op de afbeeldingen zijn te koop bij H&M Shops en de prijzen staan vermeld rechtsbovenin de afbeelding.

6 reacties leave one →
  1. september 5, 2010 1:28 pm

    Leuke combinaties! Zou ik zelf ook kunnen dragen!

  2. september 5, 2010 4:23 pm

    Super leuke outfits. Vooral de tweede vind ik erg mooi.

  3. Amber permalink
    september 5, 2010 5:09 pm

    Ik vind alle outfits leuk,
    vooral outfit 3 vind ik zo mooi!

  4. september 5, 2010 8:49 pm

    Echt keileuk!
    Ik houd van outfit 3; echt super <3
    Xxx

  5. september 6, 2010 2:34 pm

    Ik vind de derde ook wel mooi! Maar ik vind het niet WOW!

  6. september 6, 2010 3:20 pm

    mooi

    vooral de derde ♥

Geef een reactie

