Skip to content

Shoe Shopping!

september 8, 2010

Voor de Herst en de Winter is het natuurlijk belangrijk om schoenen/laarzen etc. aan te schaffen want met koude dagen is het niet fijn om op ballerina’s of gladiators te lopen. Ik ga vandaag laten zien wat de must haves zijn op het gebied van shoe stuff!

Brown Uggs

Te koop bij: Uggs Store

Vorig jaar zagen we ze ook al, alleen dan in allerlei varianten. Zwart, bruin grijs, lang, middellang en kort, maar dit seizoen zijn er absolute do’s en don’ts. De bruine varianten zijn helemaal hot. En qua voormaat de korte laarsjes. Je hebt Uggs in vier voormaten. Lang, middellang, kort en ultrakort. Ik heb het over het voormaat ‘kort’ . Op de afbeelding hierboven bedoel ik de achterste laars, maar dit jaar mag je laars ook een bondrand hebben.

Minnetonka’s

Te Koop bij: Uggs Store

Minnetonka’s zijn Cute! Dit jaar zijn de zwarte korte varianten helemaal hot. Vorig jaar zag je ook nog wel bruin, maar dit jaar niet. Minnetonka’s waren eerst altijd nogal voor ‘hippie’ mensen, maar vorig jaar kwam de Revenge…

High Heels

Te koop bij: Dolcis & Avance

Nu is het niet zo dat déze laars helemaal in wordt, maar het model. De High Heels alleen dat dicht. Ik vind ze zelf super leuk en ze dragen fijn. Die bloem mag wel weggelaten worden.

Sleehak

Te koop bij: H&M

H&M heeft ook schoenen, alleen vaak in een beperkt aanbod. Zo heb je er niet de wereld aan schoenen, het is voornamelijk kleding etc. Tóch hebben ze daar hele leuke laarsjes met sleehak. In Grijs (zie afbeelding) en Zwart. Ze zijn in ieder geval Very Fashionable!

What are my favourite shoes for this year?

Ik heb zelf zwarte halflaarsjes, ze zijn heel leuk te combineren en ze lijken op minnetonka’s. Verder neem ik de korte bruine uggs. En soms draag ik sneakers.

Wat voor schoenen ga jij deze herfst/winter dragen? Zet het in de Comments!

xoxo

 

13 reacties leave one →
  1. september 8, 2010 6:04 pm

    Ik ben echt fan van de minnetonka’s <3.
    x Silhouette

  2. september 8, 2010 6:18 pm

    Ik vind minnetonka’s en UGGS altijd heerlijk zitten.

  3. sannne. permalink
    september 8, 2010 7:07 pm

    uggs verkopen ze niet met een bondrand?
    die moet je gewoon zelf omslaan hahaha ;p

    maaar, is die 4000nogwat echt het bezoekersaantal perdag?
    just wonderin’ ;3

    • september 10, 2010 1:35 pm

      Jazeker wel,
      de uggs op de afbeelding in het artikel
      hebben een bondrand die je zelf moet omslaan.
      Maar Uggs verkoopt ook Laarzen met wél een bondrand.
      (O.a. de ‘Womens Sundance II’ Ugg), maar dat
      is niet echt mijn voorkeur op gebied van Uggs.

  4. september 8, 2010 7:45 pm

    Superleuk artikel!
    Voor mij minnetonka’s en gewoon sneakers (=
    xxxxxxx

  5. september 8, 2010 8:09 pm

    Superleuk!

    Mijn favo’s zijn de minnetonka’s <33

    Maar ik doe ook gewoon sneakers aan xd.
    xx Lots of Love <3

  6. september 9, 2010 12:06 pm

    Gaaf!

  7. september 9, 2010 5:02 pm

    Leuk
    Ik ga dit jaar terug voor de UGG => super mooi
    en ze zitten zo goed + lekker warm

  8. september 11, 2010 11:00 am

    Ik heb deze Lente blauwe laarsjes gekocht met studs ze zijn echt zo mooi! Was maar €10! Ze waren namelijk in uitverkoop. En ze verschillen licht van kleur ;D.
    Verder vind ik de Minnetonka’s echt leuk.
    Maar in het bruin vind ik ze ook nog best kunnen.
    ♥Ibe

  9. september 21, 2010 3:51 pm

    hee~!

    ik heb dit jaar geen uggs, maar flitflops; dat zijn korte (enkellaarsje) uggs, nja, geen uggs, flitflops.:P. maardat zegt zo irri; flitflops, uggs klinkt leuker &simpeler! Oja, ik heb grijze ”flitflops”

    xD. Maar ik draag ook gwn sneakers!

    xxxx

    • september 21, 2010 6:03 pm

      Hey!

      Ik ken die flitflops, en ik vind die ook erg leuk om te zien!
      Uggs klinkt makkelijker, maar dat maakt niet uit.
      Bedankt voor je reactie!

      xxx

Trackbacks

  1. Now you’ll get to know Everything about them; Uggs! « Todays Fashion Couture
  2. Jimmy Choo For Uggs « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

