Skip to content

Fashionista Olivia Palermo

september 9, 2010

In The City vond ik Olivia Palermo meteen een fashionista maar wel met behoorlijke attitude, maar of je haar mag of niet, haar fashionstyle blijft super. En dat is waar dit artikel over gaat,  Olivia’s Fashion Closet! Zij is Girl Of The Month!

Zoals je ziet blijft Olivia niet snel hangen in dezelfde soort outfit, het veranderd net zo snel weer als het weer. Het enige item dat blijft terug komen in de outfits is de Classy Blazer.

Olivia zelf gaf in een interview voor Elle.com aan dat haar kledingstyle Comfortable Classy is. Op deze afbeelding draagt ze een opvallend jurkje met blauwe shopper en bruin vestje. Ondanks dat de kleuren ver uiteen lopend zijn, vind ik het toch wel een geslaagde outfit.

[Olivia-Palermo.jpg]

Olivia’s outfit zijn elke keer weer verassend. De ene keer felle kleuren en gewaagde items, de andere keer juist een rustige oufit met pasteltinten. De rechter outfit is echt mijn favoriet!

Zoals ik al zei, draagt Olivia soms ook gewone rustige outfits met veel basic kleuren etc. Toch vind ik deze outfit erg leuk door de mooie veterschoenen en en het leuke jasje.

Mét de welbekende Birkin Bag en High heels..

Olivia Palermo .Olivia Palermo shows off her new sneakers and Birkin bag while heading to the set of "The City" in NYC. The petite reality star, wearing army green pocketless pants, is seen sipping onto her Redbull energy drink with a straw.

Dit is een van mijn favorieten. Waarom? Omdat deze outfit alles heeft voor een schoolday or something. Het blauwe jasje, de legergroene jeans (wat op dit moment weer in is) en een hippe Birkin Bag, en dat alles gecombineerd met Sneakers! Hoe origineel. Tegenwoordig gaan bijna alle celebrities voor Sky High.

Deze outfit laat zien wat ze heeft gezegd. Classy. Deze outfit vind ik mooi door de kleuren en de combinaties. Los van elkaar zouden de kledingstukken nog wel eens heel ouwelijk kunnen zijn, maar hoe Olivia het draagt is er maar een woord dat hierbij past: Vintage Chique.

 

Hoewel haar kleding echt heel mooi is, vind ik haar hier toch wel ouder lijken dan ze in werkelijkheid is. Het komt door het stijve jurkje en de ketting die net iets te veel van het goede is.  Maar, alle credits zijn voor Olivia.

En dan als allerlaatste, High waisted trousers, een boyfriend blazer gecombineerd met okergele High heels. Ik vind de kleuren net iets te veel van het goede, maar wel leuk dat ze twee items uitkiest die in de boyfriendlook passen; de blazer en de broek.

Een overdosis Olivia Palermo, en het gaat puur om de outfits, wat vinden jullie het meest geslaagd?

xoxo

7 reacties leave one →
  1. september 9, 2010 4:50 pm

    I LOVE THE CITY x]
    + ze draait inderdaad mooie kleren !!

  2. september 11, 2010 6:25 am

    I Love de style van olivia! Haar haar vind ik ook erg mooi.

  3. september 11, 2010 5:08 pm

    Aaaaaah. Ik vind haar stijl leuk!

  4. september 12, 2010 9:35 am

    Ik vind haar stijl echt heel erg leuk.

  5. september 12, 2010 9:54 am

    Ze heeft wel orginele outfits aan (:

    En tuurlijk mag je de ”ELLE bestaat 25 jaar” artikel gebruiken als column (:

    Ohja, wil JIJ trouwens een column vor mij schrijven?

    Lots of Love xx.

Trackbacks

  1. NYFW 2011 / Olivia Palermo style « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

