Skip to content

MTV Video Music Awards

september 13, 2010

Het zal je vast niet ontgaan zijn, maar het was de grote dag voor MTV Video Music Awards 2010. Verschillende celebrities poseerden in hun mooiste jurk, maar ja, niet iedereen kan de show stelen. Ik laat jullie mijn voorkeur zien op gebied van het mooist, meest inspirerend etc.

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Twilight ster Ashley Greene zag er in dit mooie zwart witte jurkje heel leuk uit. Het jurkje is van Giambattista Valli.

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Normaal heb ik het nooit op zilvere jurken en ook niet op Selena Gomez haar style, maar in deze jurk van Reem Acra zag ze er beeldschoon uit.

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Petje af voor Stephanie Pratt! De jurk ziet er op het eerste gezicht nogal oud en saai uit, maar wie beter kijkt ziet dat de jurk eigenlijk heel mooi bij Stephanie past. De designer is bij mij niet bekend.

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Dit is Victoria Justice. Over haar heb ik nog weinig verteld, maar haar style is heel leuk, dus ook zij verdiend zeker hier een plaats. Het jurkje staat haar mooi omdat ze heel slank is.

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Lady Gaga’s outfit was zoals gewoon inspirerend en apart! De kleurencombinatie is erg klassiek, en het heeft wat weg van de glas in lood style. De jurk is van Design merk Alexander McQueen.

Dit zijn de jurken die ik het allermooist vond en het beste stonden. Nu nog een paar vreselijke outfits..

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Lady Gaga zou Lady Gaga niet zijn als ze niet meerdere outfits droeg. Originele outfit, dat wel, maar mooi? Nee! Sterker nog, deze jurk gemaakt van rauw vlees vind ik eigenlijk schandalig erg. (Watch out voor de dierenberscherming..)

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Niet dat deze oufit nou afschuwelijk is, maar mijn mening is dat deze outfit niet geschikt is voor de white carpet. De legging met de top vind ik maar niks, en dan die gouden oorbellen zijn helemaal een mismatch. Brenda Song is een mooie meid, maar dit is naar mijn mening niet geschikt.

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Ke$ha ziet er in deze outfit enorm ordinair uit! Nou heeft ze sowieso al een style die vrij trashy is, maar dit is echt niks! Oke, dat haar a la rapunzel dat is nog wel ‘apart’, maar de rest? Nee. Ik zou Ke$ha liever eens in een prachtige jurk willen zien met mooie make-up en sieraden.. Dat lijkt me beter.

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Robyn.. Ugh! Hier hoef ik nog weinig over te zeggen, menig mens zal wel zien dat dit dus echt niet kan!

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Leuk geprobeerd Rosario Dawson, maar dit is het nét niet.. De jurk kleurt niet bij de schoenen, en het probleem zit in de stof van de jurk. Smaragd Blauw is een prachtige kleur maar komt niet goed tot z’n recht als de jurk van leer is.

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Andere mensen zullen Katy Perry’s outfit ongetwijfeld geweldig vinden, ik niet zo. Tuurlijk zie ik ook wel dat de jurk heel origineel is, maar op de een of andere manier is het gewoon niet mijn smaak. De jurk is overigs van Marchesa.

En om dit artikel af te sluiten…

MTV Video Music Awards: Alle jurken

Cher dacht de show te stelen op deze bijzondere avond, en dat deed ze! Helaas wel op de negatieve manier. (;

Natuurlijk deel ik in dit artikel mijn mening over mode, dus het kan best zo zijn dat jij misschien een heel andere mening hebt wat de jurken betreft. Laat ze weten in een comment!

x love

Vanavond: Benelux Next Top Model, aflevering 1! Heidi Klum komt de meiden een catwalk les geven…

11 reacties leave one →
  1. september 13, 2010 3:35 pm

    Gaga rocked last night!

  2. september 13, 2010 3:36 pm

    Gaga is SO COOL! She rocked last night

  3. Kelly permalink
    september 13, 2010 3:52 pm

    Lady Gaga is geweldig,
    En stephanie pratt vind ik ook mooi!

  4. september 13, 2010 4:19 pm

    IEWL, rauw vlees?! Hoe verzinnen ze het!
    In ieder geval ik ben het met je eens, er zitten mooie outfits tussen!(=
    xxx Balloon

  5. september 13, 2010 5:30 pm

    Lady GaGa blijft een apart figuur…. Victoria Justice ziet er werkelijk beeldschoon uit in die jurk.

  6. Amber permalink
    september 13, 2010 6:39 pm

    Victoria Justice en Ashley Greene
    zijn mijn favorieten. <3

  7. september 13, 2010 6:40 pm

    Met de meeste dingen geef ik je volkomen gelijk ♥

  8. september 14, 2010 1:56 pm

    IK vind de eerste erg mooi! Ik heb het gezien Benelux next topmodel I Love It!

  9. Lotte permalink
    september 14, 2010 2:56 pm

    Wauw, die jurk van Alexander McQueen (bij Lady Gaga) is mooi!

    En ik vind dat sommige zoals robyn en cher er echt niet uitzien.

  10. september 17, 2010 6:29 pm

    WOW. In 1 woord WOW. een WOW voor ‘waaw, wat mooi!’ en een WOW voor ‘Eehm.. tsjaa..’

    Idd, ik vind de jij mooi vindt, ook supergaaf! Behalve dan Lady Gaga, allebei haar outfits. Rauw vlees als kleding? Inderdaad, de dierenbescherming kan zo om de hoek kijken,, maar alsnog… hm.. Vlees?? Dat is best wel euhm.. Ranzig.

    Brenda Song vindt ik er opzicht niet zo erg uitzien, maar inderdaad NIET geschikt voor zo’n evenement.

    En Katy Perry vind ik er zelfs helemaal niet verschrikkelijk uitzien. Ik vond dat ze een hele aparte jurk had, op een goede manier ;]

    En Cher.. achjaa.. je leeft maar 1 keer XD

    Verder ben ik het er helemaal mee eens!

    Lots of Love xx <33

Trackbacks

  1. Golden Globe Awards 2011 « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

