Skip to content

Win: Mulberry Designer Bag!

september 15, 2010

Olivia Palermo is verliefd op haar eigen Mulberry!

Een van de meest gewilde tassen van dit moment is zonder twijfel de Alexa Leopard Bag van Mulberry, vernoemd en geïspireerd op Brits stijlicoon Alexa Chung ter waarde van maarliefst 2000 euro!

En het allerleukste, JIJ kan kans maken op een exemplaar!

Deze tas is een kruising tussen Mulberry’s beroemde Bayswater en hun Elkington-mannentas, en deze Alexa Leopard is het resultaat!

Hoe kun je deelnemen aan de wedstrijd?

Koop de ELLE Magazine (oktober 2010) en blader door naar blz. 142. Daar staat hoe je kunt deelnemen aan de wedstrijd. Voor meer informatie kun je gaan naar www.ELLE.com/acties. Verder is er een groot voordeel: ELLE Magazine kost deze maand geen 4.99 maar maarliefst 2.99! Ik ga zeker deelnemen aan de wedstrijd, en ik raad jullie aan om zowel deel te nemen aan de wedstrijd als het ELLE Magazine kopen, er zitten namelijk weer zoals gewend High Fashion, Shoots en Trends in!

x liefs

 

8 reacties leave one →
  1. september 15, 2010 3:56 pm

    superhip! (=

    liefs balloon

  2. Lotte permalink
    september 15, 2010 4:38 pm

    I love mulberry bags!
    Dus ik ga meedoen.

  3. september 15, 2010 4:42 pm

    *zucht* wat een tas! *inlove*

  4. september 15, 2010 5:39 pm

    Leuk maar ik doe wel niet mee x]

  5. september 15, 2010 5:53 pm

    Ik heb gelijk meegedaan. Ik vind het echt een prachtige tas.

  6. Amber permalink
    september 15, 2010 5:54 pm

    Die tas zou ik echt wel willen!
    Die van Olivia is mooi.
    xx

  7. september 15, 2010 6:20 pm

    I love both of them

  8. september 17, 2010 12:28 pm

    lovely bag

Geef een reactie

