Skip to content

Now you’ll get to know Everything about them; Uggs!

september 19, 2010

Nadat ik laatst een artikel over Shoe Shopping met daarin Uggs had gemaakt kreeg ik ineens gigantisch veel hits en zoekopdrachten over Uggs.  Lees hier meer!/ En dan vooral over bruine lage Uggs. Dus leek het me leuk om een speciaal artikel over Uggs te maken, waarin ik wat vertel over de verschillende soorten, prijzen, verkooppunten en ‘fake’ uggs. En jullie kunnen bij dit artikel in de comments vragen stellen.

About Uggs, wat het zo duur maakt, etc.

Uggs zijn degelijke simpele laarzen. Tenminste, zo zien ze eruit. Maar in werkelijkheid zijn het hele speciale schoenen. Echte Uggs (en ook andere merken, maar die werken met dezelfde kwaliteit) zijn handgemaakt en de binnenvoering is van schapenvacht gemaakt afkomstig uit Australië. Dat is wat de schoen zo duur maakt. In het begin waren de schoenen nog als simpel en lelijk bestempeld, maar nu zijn ze een hype!

Kwaliteit

Uggs zijn wel duur. En daarom is het ook begrijpelijk dat niet iedereen ze kan veroorloven, én dat er veel namaak merken op de markt zijn gekomen. Toch zijn de echte Uggs, of in ieder geval de duurdere soorten van betere kwaliteit. Vergelijk ze maar eens met fake Uggs. Daarvan is de schoen niet handgemaakt, de binnenvoering niet van echt schapenwol, de zool plastic, en bij de hiel geen stevigheid. (Echte Uggs hebben een stevige hiel, die zorgt ervoor dat je er goed op blijft lopen. Als je alles vergelijkt snap je nu misschien wat het verschil is).

Mijn favorieten..

De Fake Uggs

Wil je toch Uggs, alleen niet de ‘echte’ paar? Er zijn een hele hoop winkels die zo hun eigen schoenen verkopen. Zo verkoopt o.a. Dolcis het merk ‘Ella’. Een bekend merk inmiddels die veel Uggs heeft die net echt lijken, maar dan een stuk goedkoper. Ook heb je ‘Emi’, een merk met Uggs. Dit merk is wel van de zelfde goede kwaliteit gemaakt van Uggs, ze zijn zelfs nog duurder! Blokker, Action etc. hebben hele goedkope paren. (wel 7.99 voor één paar).

Modellen

Er zijn verschillende Uggs modellen. De bekendste zijn, de ultra korte, de korte en de lange versies. In de kleuren bruin, grijs of zwart’, maar er zijn natuurlijk meer.

Alle kleuren van de regenboog..

Verkooppunten

De echte Uggs van Ugg Australia zijn maar in beperkte winkels te koop. Er zijn ook speciale Ugg Stores. Voor verkooppunten raad ik je aan om naar deze site te gaan: www.merkenzoeker.nl en dan te zoeken naar: Uggs en je eigen woonplaats.

Nu weet je al veel meer over Uggs. En hopelijk heb ik iedereen die op mijn site via de zoekbalk heeft gezocht beter geholpen! Vragen of leuke reacties, schrijf ze in de Comments.

x0x0

10 reacties leave one →
  1. september 19, 2010 3:05 pm

    i’ve got them.
    Baily Button Brown Special Edition with brons glitters

  2. september 19, 2010 4:41 pm

    Ik heb zelf geen Uggs, vind ze SPUUG lelijk. Maar ik heb gehoord dat ze oooh zo lekker zitten.

  3. september 19, 2010 6:35 pm

    I love them
    zelf heb ik de korte zwarte (echte♥)

  4. september 19, 2010 6:46 pm

    Muah.. Ik ben niet echt een fan van Uggs. Vraag mij net waarom, maar 1 van de redenen is omdat eigenlijk iedereen ze heeft x]

    Ik heb net wel 1 paar Minnetonka’s gekocht en daar ga ik ook zeker een artikel over schrijven ;]

    Lots of Love xx.

  5. september 19, 2010 8:26 pm

    I have never been a fan of uggs but lately ive been getting the urge to give in to comfort!

    d e g a i n e

  6. september 19, 2010 8:33 pm

    Ze zitten zo lekker:)

  7. september 24, 2010 2:01 pm

    ik zeg altijd: Uggs are Uggly. xD
    want ik vind ze niet echt geweldig..

  8. januari 1, 2011 3:46 pm

    uggs zitten echt lekker. en ze zijn vooral lekker warm :)

Geef een reactie

