Skip to content

Benelux Next Topmodel Aflevering 3.

september 29, 2010

Benelux Next Top Model 2 is weer bezig! Al een paar afleveringen. Zelf zit ik elke maandagavond voor de tv en meerdere van jullie vast ook wel. Ken je het al, of misschien niet? Geen zorgen, ik ga jullie in dit artikel de modellen laten zien, en ik en erg benieuwd wie jullie favoriet is, ik heb er in ieder geval al een. Verder ga ik ELKE WEEK een BNTM artikel maken met elke keer alle foto’s van de shoots! Klinkt cool toch! We hebben er wel wat gemist vanaf het begin, maar die laat ik niet meer zien. Vanaf nu elke week één update mét de foto’s erbij, dus nog genoeg tijd voor ons om erin te stromen.

SHOOT AFLEVERING 3: Opdracht is een glamourous foto waarin het belangrijk is dat je het product van Olaz verkoopt.

Dit is Marjolein. Zij is echt mijn favoriet. Ik vind haar er erg mooi uitzien, en ze heeft een leuke persoonlijkheid in BNTM (benelux next top model). Ik vind dat ze iets speciaals heeft, net zoals op de foto. Ik ben voor haar!

Dit is Alix. Op het begin vond ik dat ze niet iets speciaals had, maar deze foto vind ik heel mooi. De opdracht van de shoot was glamourous, dat bewijst ze hier echt! Ik ben erg benieuwd naar de volgende shoots van haar..

Dit is Renee. Naar mijn mening vind ik dit echt de minst leuke van allemaal. Ik heb het wel over haar persoonlijkheid. Maar aangezien ik haar niet in het echt ken, kan ik niet oordelen. Ze is wel knap. Jammer dat ze op deze foto niet in de cameralens kijkt. Verder is de pose best geslaagd.

Dit is Jaelle. Ik vind haar een zeer apart. Veel mensen met een donkere huidskleur hebben bruine ogen, zij niet. Ze heeft groene ogen. Dat vind ik wel mooi! In aflevering 3 onstonden wat geruchten dat het kleurlenzen zouden zijn, maar ook dat is zo’n punt; ik ken haar niet, dus waarom beschuldigen? Ik vind deze foto niet zo mooi, maar Jaelle heeft een veel sterker punt. Catwalk lopen!..

Dit is Melissa. Ik vind het lastig beoordelen. Ze is mooi, absoluut, alleen in mijn ogen zie ik nog niet echt iets bijzonders op de foto. Misschien komt het nog? Het komt door de blik in haar gezicht. Simpel. Maar de pose is wel weer oke.

Dit is Epiphany. In de afleveringen vond ik haar best een model. Alleen hetzelfde bij haar, ik zie het niet op de foto. Ze heeft wel de modellenlook opzich. Ik wil wel nóg een foto van haar zien.

Dit is Daisy. Aardig meisje, absoluut. Maar geen model. Te commercieel, en ze brengt in deze foto niet over wat ze moet doen. Ik denk niet dat er in haar een model schuilt; maar vast wel iets anders!

Dit is Aicha. Maar in mijn ogen ook wel de nieuwe Naomi Campbell.  Ik vind haar met de aflevering sterker worden. Ze Aan elke foto  kun je wel iets verbeteren, en zo ook bij deze. Maar ik vind het zeker niet slecht!

Dit is Lesley. Ze heeft iets mysterieus in de blik van haar ogen. En dat vind ik mooi. Voor de rest vind ik haar iets minder mooi. Tenminste, niet op deze foto. Ik hoop dat er nog een mooie close-up foto komt, dan komen haar ogen tot zijn recht.

Dit is Frederieke. In de afleveringen backstage is ze erg bijzonder om te zien. Ze heeft een vrolijke uitstraling. Maar als model vind ik haar iets minder geschikt. Misschien kunnen we een betere foto verwachten!..

Dit waren alle foto’s. De persoon die in aflevering 3 de modelmansion moest verlaten was Daisy. Natuurlijk was dat erg jammer, want uiteindelijk gun je (bijna) iedereen het. Maar als ik eerlijk moet zijn aan de hand van de foto’s vind het een eerlijke foto. Als ik jury zou zijn zou bij mij in de gevare zone zitten: Frederieke en heel misschien Lesley.

We zien het in aflevering 4! Wie is jouw favoriet?

Benelux Next Top Model komt elke maandagavond om 20:30 op RTL 5                                                                                                                                 
12 reacties leave one →
  1. Amber permalink
    september 29, 2010 5:57 pm

    Ik vind BNTM super!
    Ik ben voor jaelle en marjolein.

  2. september 30, 2010 7:50 am

    Ik heb nog niet echt een favoriet eigenlijk! Alix vond ik deze aflevering wel leuk. Ik schrok wel van de tanden van Lesley toen Bastiaan erover begon. Die hebben volgens mij al heel lang geen tandarts meer gezien, zo zonde! Xx

  3. september 30, 2010 2:25 pm

    Ik kijk ook x]
    Voorlopig is Alix mijn favoriet maar dat kan nog veranderen x)

  4. september 30, 2010 5:51 pm

    Zelf heb ik ook nog niet echt een favoriet. Maar dat gaat vast nog wel komen ;]

    Lots of Love xx.

  5. september 30, 2010 5:55 pm

    Tot nu toe heb ik het helaas niet kunnen kijken want ik kom pas om half 6 thuis om maandag ;(. & dan heb ik nog huiswerk. Ik ga proberen deze maandag te kijken ;).
    x

  6. Lotte permalink
    oktober 1, 2010 4:10 pm

    Ik kijk het regelmatig,
    Ik vind best veel mooi!
    Maar het ligt natuurlijk ook aan
    de foto.

    x

  7. Madelief permalink
    oktober 2, 2010 8:33 am

    Mijn favoriet is Alix. Ik vind haar een mooi meisje met een leuke persoonlijkheid. Leuk artikel!

  8. oktober 3, 2010 10:18 am

    Aicha&Lesley vind ik iets hebben. Ze zijn niet zo een model model types (als je snapt wat ik bedoel ;d )

  9. oktober 3, 2010 8:04 pm

    Ik ben het met je eens, marjolein is echt heel mooi!

    Xxxx

  10. oktober 4, 2010 10:20 am

    Ik vind Frederiek geweldig! Ik zou zo het Luchtje van Olaz kopen van haar.
    Kijk ook even bij mij.
    Leuke Site!
    xx Hvj

  11. Carmen permalink
    oktober 4, 2010 2:48 pm

    Ik kijk het ook.
    En vanavond weer.
    Ben benieuwd (:

  12. oktober 4, 2010 5:44 pm

    Hee wat leuk dat je die foto’s van de shoots erbij zet! En jou blog is erg leuk.. Ook eens een bezoekje aan ons blog?

    xx

Geef een reactie

