Skip to content

Benelux Next Topmodel Aflevering 4

oktober 5, 2010

Gister avond was het weer BNTM-avond! (Benelux Next Top Model). Elke keer na de aflevering maak ik een artikel waarin ik alle shoots van die aflevering laat zien. Meer artikelen lezen over BNTM? Ga naar de categorie: Modellen. Dus elke week een BNTM artikel met alle foto’s van de shoot! Veel plezier!

SHOOT AFLEVERING 4: Opdracht is dat de meiden in een slachthuis als locatie tussen een doorgesneden koe moesten poseren in een dure designer jurk. (Naar mijn mening vond ik dit een idioot plan!…)

Melissa. Ze poseerd hier echt prachtig en ze heeft een krachtige blik. Alleen die koe, ik vind het afschuwelijk erg! Maar dat kan Melissa niet helpen. Zij kan nog wel een heel ver komen in het programma!

Jaelle. Ik vind de foto niet zo sterk. Ik weet niet wat het is, maar ze past gewoon niet in het plaatje. Ik denk dat Jaelle niet heel ver gaat komen, want de jury vond haar niet geschikt, werd gezegd in een van de afleveringen. Ik hoop dat ze een betere foto krijgt volgende keer.

Alix. Heel veel meiden vinden haar mooi (ook te merken in de comments van het vorige artikel). Maar ik begin haar toch iets minder te vinden. De foto vind ik niet sterk. Ze kijkt zo apart. (?) Maar haar vorige foto was wel erg mooi, dus misschien was dit de enige aflevering.

Frederieke. Mijn mening is (nog) niet veranderd. Ze is in het programma mooi, maar op foto komt het er niet uit. Wel heeft ze een modellenlook. Ik denk dat de jury haar erin houd omdat ze wel iets in haar zien, en ik ook.

Lesley. Ik vind het een aardige meid, maar gewoon geen top model. Ik vind haar het zwakst van alle meiden in de Model Mansion.

Renee. Ze is mooi. Absoluut. Maar haar persoonlijkheid? (Ik wil niet mijn mening laten beinvloeden, maar ik vind haar echt niet aardig…). Ik vind het bij een model belangrijk dat zowel uiterlijk als innerlijk mooi is, en ik vind haar niet sympathiek.

Marjolein. Ik vind haar een heel aardig en leuk meisje. De foto vind ik ook heel sterk, ze is wel mijn favoriet vanaf het begin, dus ik heb er vertrouwen in!

Epiphany. Het beoordelen van haar foto is heel moeilijk. Aan de ene kant erg goed, aan de andere kant twijfel ik nog een beetje. Ze komt wel ver denk ik.

Aicha. Ze is aardig en mooi. De foto vind iets zwak. Maar ze komt ver. Dat durf ik wel te zeggen.
Dit waren de foto’s. De persoon die het programma heeft moeten verlaten is Lesley.                                                                         En eerlijk gezegd dacht ik er net zo over. Voor de volgende aflevering vrees ik voor Jaelle & Epiphany.. Maar dat zien we volgende week!
Wie vind jij aan de hand van deze foto’s het best en wie het slechtst? Schrijf het in je reactie!
7 reacties leave one →
  1. oktober 5, 2010 3:40 pm

    Ik had het gezien ja. Die als derde die foto kreeg vond ik ook heel goed. Liefs, xxxx

  2. oktober 5, 2010 3:53 pm

    Van deze foto’s vind ik Melissa het beste =)
    en Epiphany hier het slechtste x[
    + dat van dat vlees moesten ze vorig jaar ook in ANTM doen x[ + ik vind het jammer dat je bij sommige dat gele ding ziet waarmee ze zijn vastgemaakt …

  3. oktober 5, 2010 4:54 pm

    Hmm.. Ik vindt de plek waar ze poseren heel.. apart, moet ik zeggen.

    Tsjaa, ik vindt ze erg mooi hoor! Ik geloof heel erg in hun allemaal dat ze ver zullen komen ;]

    Lots of Love xx.

  4. oktober 5, 2010 6:36 pm

    Ik vond het echt een vreselijke shoot. Hopelijk hebben ze volgende keer een leukere locatie ;-)

    XX

  5. supketchup permalink
    oktober 6, 2010 10:18 pm

    Vond het wel een aparte plek maar ook wel een goede test! Ik vind Aicha en Marjolein momenteel wel de besten, niet alleen vanwege de foto’s maar ook vanwege hun persoonlijkheid. Ben erg benieuwd wie dit seizoen gaat winnen!

  6. oktober 7, 2010 6:23 pm

    ik vind de locatie echt verschrikkelijk. daar kunnen gewoon geen mooie foto’s van komen :s

Geef een reactie

