Skip to content

Bedankt Sterrencast/modellenbureau!

oktober 7, 2010

Vandaag is er iets super leuks gebeurd, kwam ik net achter! Ik ben namelijk door ‘Modellenbureau’ op twitter met een message gekomen met een verwijzing naar mijn site met : Dit artikel/. Dat heeft mijn site een gigantische boost gegeven, want ik heb heel veel bezoekers gehad! Namelijk (nog steeds oplopend en alleen vandaag al 507 , en dat is voor mijn wordpress blog al heel veel!) En dat allemaal door één klein berichtje op Twitter. Dat vond ik natuurlijk wel even de moeite waard om met jullie te delen. En áls je één van die bezoekers bent; bedankt!

De persoon die mij een tweet gaf heeft zelf ook een site: www.sterrencast.nl en daar kun je o.a. model worden. En het is wel safe, dus geen nep-site. De twitter van sterrencast is: http://twitter.com/modellenbureau en daar staat het op. Ongelovelijk dat zo’n klein berichtje voor zoveel succes kan zorgen.

xoxo

7 reacties leave one →
  1. oktober 7, 2010 2:29 pm

    wow proficiat !!

  2. oktober 7, 2010 3:15 pm

    Wat leuk voor je. Groot succes dus. Liefs, xxx

  3. Beautyloverr permalink
    oktober 7, 2010 3:27 pm

    Super (:
    Twitter is best handig voor zulke dingen. ;]

  4. oktober 7, 2010 4:56 pm

    Waaaw, gefeliciteerd!

    Je hebt echt geluk! Je verdient het ;D

    Lots f Love xx.

  5. oktober 7, 2010 6:26 pm

    Wat ontzettend leuk!! Je verdient het zeker.

  6. oktober 7, 2010 8:20 pm

    I can’t understand but I’ll go to those links! =)

Geef een reactie

