Skip to content

Heidi Montag VS. Lady Gaga

oktober 10, 2010

We kunnen inmiddels wel toegeven dat ik grote fan van Lady GaGa ben. Ik kan er niet geheel iets aan doen dat ze vaak op mijn site staat, immers, alles wat met fashion te maken heeft, brengt mij op de een of andere manier toch wel weer bij Miss GaGa. Anyway, ik vond dit toch wel erg leuk:

Er zijn op het internet een hele tijd geleden twee songs uitgekomen. Zelfde tekst, zelfde melodie. Alleen door twee verschillende mensen ingezongen. En het probleem is, het is niet duidelijk wie de copycat is, en wie de eerlijke bedenker is!

Lady GaGa en Heidi Montag (!?!) hebben namelijk allebei hetzelfde liedje ingezongen. Oordeel zelf:

De versie van Lady GaGa

De versie van Heidi Montag

Zelf vind ik de versie van Lady GaGa mooier, want ik vind dat Heidi een beetje overdreven zingt..                                            Tip: Luister de liedjes tegelijk.

Welke song vind jij tóch het leukst?

(p.s.: Gisteren was er geen post, ik ben heel uitgebreid wezen Shoppen! En s’avonds ging ik naar de film: Tirza, de nederlandse inzending voor de Oscars én de openingsfilm van Nederlands Film festival. Ik raad je die echt aan.)

6 reacties leave one →
  1. oktober 10, 2010 5:48 pm

    Ik vind lady gaga ook het beste !

  2. oktober 10, 2010 5:54 pm

    Ik vind Lady Gaga echt de allerallerbeste!!

    (Hier spreekt ook een grote Gaga-fan.)

  3. oktober 10, 2010 6:41 pm

    Lady Gaga zingt het mooist, maar op een 1 of andere manier vind ik het liedje niet bij Gaga passen. Het is niet.. GaGa achtig x]

    Lots of Love xx.

    PS: Trouwens nog bedankt dat je jouw artikel van Lanvin hebt gestuurd ;D Ik had het al gelezen maar het blijft een leuk artikel ;D

  4. oktober 10, 2010 8:31 pm

    Lady gaga. Ik vind die heidi zo nep. Maarja kan niet anders na 10 x onder het mes. Liefs, xxx

  5. Carmen permalink
    oktober 11, 2010 3:56 pm

    Ik vind de versie de van Lady GaGa much better.
    Sowieso, vind ik Heidi stom.

    x

  6. oktober 12, 2010 10:56 am

    Heidi NOT
    Gaga HOT

    Xx

Geef een reactie

