Skip to content

Benelux Next Topmodel Aflevering 5

oktober 12, 2010

Gister avond was het weer BNTM-avond! (Benelux Next Top Model). Elke keer na de aflevering maak ik een artikel waarin ik alle shoots van die aflevering laat zien. Meer artikelen lezen over BNTM? Ga naar de categorie: Modellen. Dus elke week een BNTM artikel met alle foto’s van de shoot! Veel plezier!

SHOOT AFLEVERING 4: De meiden kregen de opdracht om voor een duur zonnebrillenmerk in gouden bodypaint samen met één ander meisje en een mannelijk model op de foto te gaan. Uiteindelijk komt de winnende foto in Amerika te hangen.

De eerste foto is van Alix (in het midden). Ik vind het concept van de shoot nogal simpel, want uiteindelijk zijn de ogen vol uitdrukking en die zie je nu niet. Alix brengt het naar mijn mening er goed vanaf !

Ik vind de foto van Renee (in het midden) niet echt goed deze keer. Ik heb geen ‘Wow!’ reactie. Ze staat er nogal suf bij. Maar dat is mijn mening.

Dit is de foto van Melissa. Oorspronkelijk moest zij ook samen met Jaelle op de foto, maar die kreeg een heftige oogontsteking door de gouden bodypaint waardoor ze niet kon deelnemen. Ondanks dat Melissa hier alleen met die man opstaat, vind ik dit de mooiste foto! Echt perfect voor een Campagne als deze!

Deze foto is van Aicha (in het midden). Ik zeg het niet graag, maar ik vind deze foto echt lelijk! Ze staat erop als een pop, er is niks echt, en bovendien staat Frederieke (links) er ook op alsof ze een spook ziet, dus dat dit niet echt de winnende foto is, is vrij logisch.

Deze foto is van Frederieke (in het midden). Ik vind haar gewoon één van de minst sterke meiden. Zoals ik al zij, backstage mooi, op de foto komt het er niet uit. Ik ben benieuwd hoelang ze nog in de race zal zitten.

Deze foto is van Marjolein (rechts). Zeker geen slechte foto! Alleen erg jammer vond ik, dat ze een borstvergroting heeft ondergaan.. Het maakt haar lichaam erg onnatuurlijk. Maar ik vind haar wel mooi.

Dit waren alle modellen! Ik merk dat ik bij het maken van deze reeks artikelen elke keer weer minder hoef te schrijven. Van Jaelle is dus geen foto gemaakt. (Reden staat bij foto van Melissa). Wel geloofde de jury nog in haar, want ze mocht door naar de volgende ronde.

Voor Epiphany viel het doek. Haar foto staat er niet bij, want de originele BNTM site, heeft de hare er niet opgezet.

Al van mening veranderd? Of nog steeds één favoriet? En wat vonden jullie van de shoot, beter dan de vorige keer?..

xoxo

7 reacties leave one →
  1. oktober 12, 2010 3:06 pm

    Majolien en Melissa vind ik deze keer heel goed. Leuke shoot. Liefs, xxx

  2. oktober 12, 2010 3:15 pm

    Alix is nog steeds mijn favoriet, Melissa vind ik ook sterk, vooral deze week.
    De shoot vond ik ook wat simpel, maar daarnaast hadden ze natuurlijk ook een reclamespot gemaakt.
    Ik hoop dat het volgende week weer wat fashionabler is.

    Xx

  3. oktober 12, 2010 3:42 pm

    Ik vind van deze dat Melissa de mooiste foto heeft en daarna Alix

  4. oktober 12, 2010 5:05 pm

    Mijn favorieten zijn Alix en Marjolein. Ik vond deze fotoshoot heel erg leuk.

  5. oktober 13, 2010 7:59 pm

    Hele leuke fotoshoot ;D Ik vind dat iedereen er wel leuk opstaat ;D

    Lots of Love xx.

  6. oktober 14, 2010 6:49 am

    Dit jaar vind ik niemand echt er bovenuit springen. De ene week is de ene goed, de andere week weer een ander. Zal voor mij echt een verrassing worden wie er wint dit jaar.

  7. oktober 17, 2010 1:21 pm

    Ik vin die eerste en die laatste foto’s erg mooi. Inderdaad jamemr van Marjolein en haar borsten, maar ik vind haar zeker niet slecht.

Geef een reactie

