Skip to content

Essence LE: Metallics

oktober 13, 2010

Er komt weer een LE aan van Essence! Namelijk: ‘Metallics’. De collectie die nu verkrijgbaar is heet: ‘Denim Wanted’ maar alle producten leken mij niks. In ieder geval de verpakking niet. En dat moet je natuurlijk wel meteen aanspreken. ‘Metallics’ is een collectie met zoals de naam al zegt: Metallic kleuren. En ik vind eigenlijk zo’n beetje alles wel leuk. En daarom nu alvast een korte sneekpeek.

In november 2010 ligt collectie in de winkel met kleuren zoals zilver, goud en brons. Helaas, helaas, kon ik nergens de afbeeldingen vinden. (Wel op de Essence website, maar daar kun je de foto’s niet vanaf halen), dus besloot ik om maar even wat producten te noemen.

1. Quatro Eyeshadow With Gel Eyeliner: In Taupe, Grijs en Legergroentinten. Ik houd zelf niet echt van Gel eyeshadow, maar de kleuren zijn wel mooi. In ‘Nothing else metals’ ,’Steel me’ en ‘Copper Rulez’

2. Gel eyeliner applicator in Pouch: Hier ben ik erg benieuwd naar. Gelliner kwasten zijn sowieso handig in gebruik, niet alleen voor gelliner maar ook voor gewone oogschaduw is het te gebruiken voor een dunne lijn op je ogen.

3. Smokey Eyes Jumbo Eye Pencil: Ze lijken een heel klein beetje op de eyeshadow pencils van het merk NYX. Zeker de naam. In zilver, grijs en bruin.

4. Face & Body Shimmer Spray: Een spray voor glitters op je lichaam. Dit spreekt me niet zo aan. Voor een feestje een extra glansje op je hairdo of de hals kan nog wel mooi zijn, maar Too Much is lelijk. Ik raad je meer aan om voor je gezicht bijv. een Highlighter te gebruiken wanneer je extra Shimmer wil.

5. Essence Metallics Lipstick: Dit is echt een Only Party Item! Want opzich zien de lipsticks er wel cool uit, maar de kleuren zijn niet echt voor een school/werk dag etc. Goud, Zilver en Zwart, zijn de kleuren. Kinda Cute.

6. Essence Metallics Nail Polishes. Eigenlijk zijn die altijd wel oké. Zelfs de meest afzichtige kleuren kunnen door middel van de juiste combinaties mooi zijn. Kleuren zoals grijs, zwart, taupe en zilver. Vooral de taupe en de zwarte kleur lijken me mooi.

7. Nail Polish Magnet: Magneetjes voor op je nagels! Haha, best grappig, maar ik heb toch liever een prints die goed blijft zitten. Misschien valt het reuze mee, maar het lijkt me zo onhandig. Misschien dat het met een Top Coat blijft zitten, want nagels zijn immers niet magnetisch..

Dit zijn de producten. Ik ben het meest benieuwd naar de nagellakjes en het gelliner kwastje. En héél misschien de lipsticks, die lijken me best grappig (: Haha!

Wat lijkt jouw leuk uit de collectie?

xoxo

6 reacties leave one →
  1. oktober 13, 2010 4:05 pm

    Klopt. Ik ben er best wel benieuwd naar. Hopelijk liggen ze gauw in de winkels. Liefs, xxx

  2. oktober 13, 2010 4:47 pm

    Ik ben erg benieuwd.

  3. oktober 13, 2010 4:55 pm

    OOH IK WIL DIE NAGELLAAAAKKK X]

  4. oktober 13, 2010 5:26 pm

    Ik ben erg benieuwd. :) Ik hou ook niet zo van Gel Eyeshadow. (aa’) Maar wel leuke kleuren. xx
    Bekijk ook mijn site!

    • oktober 13, 2010 5:53 pm

      Ik ben ook geen fan van gel oogschaduw.
      Het irriteert zo snel.
      Maar je kunt eronder een primer doen of concealer,
      dat helpt vaak een beetje.
      xx

  5. oktober 13, 2010 8:03 pm

    Ben echt zo benieuwd! Wil het Wil het wil het ;D

    Lots of Love xx.

Geef een reactie

