Skip to content

Jimmy Choo For Uggs

oktober 14, 2010

Kunnen jullie je nog herinneren dat ik in een artikel vertelde dat het gerucht ging dat Jimmy Choo wel eens voor Uggs zou gaan ontwerpen? Well, It’s True. Shame on myself, dat ik nu al 3x over Uggs schrijf, maar ik wilde dit Designer nieuws even met jullie delen.

Naast Jimmy Choo is Ugg Australia het enige merk dat ik in de kast heb staan,’ aldus Tamara Mellon – president bij Jimmy Choo – aan Vogue. De collectie is gebaseerd op de constructie van de bekende Ugg laarzen ‘met ontwerp dat de waarde van Jimmy Choo heeft’.

De glamoreuze Uggs worden verkocht in geselecteerde Ugg en Jimmy Choo winkels (ook online) en in warenhuizen waar Jimmy Choo wordt verkocht. De prijskaartjes zullen waarschijnlijk tussen de $ 595 en $ 795 liggen.

Hoewel ik graag een Designer Item in handen heb, lijkt mij dit echt een no-go. Ik denk dat het niet echt gaat slagen omdat Ugg nou eenmaal alles is, behalve Glamour. Maar misschien kan Jimmy Choo deze gedachten veranderen.

xoxo

Meer artikelen lezen over Uggs of Jimmy Choo?

jimmy-choo/ (Best gelezen artikel op TFC!)

shoe-shopping/ (Handig artikel voor als je graag nieuwe schoenen/laarzen voor de herfst/winter wilt kopen maar geen idee hebt welke, ik geef tips)

Uggs/ (Alles over (de echte) Uggs, Nepvarianten, verkooppunten van zowel echte als de namaak, etc. Zeer handig artikel)

5 reacties leave one →
  1. oktober 14, 2010 3:05 pm

    Haha, dat geeft niet hoor ;D
    Het is allebei toch net iets anders.

    Zelf vind ik de classic Uggs leuker. En de aparte Jimmy Choo’s.

    Lots of Love xx.

  2. oktober 14, 2010 3:18 pm

    Jezus, wat een prijzen. Maar je krijgt mij er toch leuke voor. Leuk artikel. Liefs, xxxxx

  3. Carmen permalink
    oktober 14, 2010 6:46 pm

    Dat lijkt me niet echt een geslaagd idee van uggs,
    maar ik wacht rustig af.

    x

  4. oktober 15, 2010 4:48 pm

    Ik vind die collectie echt vreselijk. Ik zie de twee merken liever afzonderlijk.

  5. oktober 15, 2010 7:40 pm

    wow die prijs x]

Geef een reactie

