Skip to content

Todays Street Style

oktober 16, 2010

Bird by Juicy Couture Waistcoat, Forever 21 Shoes, Miu Miu Bag

Laatste tijd heb ik het ongelovelijk druk, en dus doe ik iets kortere artikelen, maar ook meer artikelen. Dus het heeft ook wel weer voordelen hier en daar.

Deze foto hierboven heb ik uitgekozen van Lookbook omdat ik het wel een leuke outfit voor de herfst vond. Je ziet Faux Bont (juicy Couture) High Heels (Forever 21), een Waistcoat en een shopping bag. (Miu Miu). De kleuren, de strepen op het shirt en de hele combinatie, ik ben wel een fan.

Jullie ook?

6 reacties leave one →
  1. oktober 16, 2010 4:11 pm

    Ik ook. Ik vind het een hele leuke mooie outfit. Liefs, xxx

  2. Carmen permalink
    oktober 16, 2010 5:00 pm

    Mooie outfit!
    Echt een herfstoutfit!
    Super leuk (:

  3. oktober 16, 2010 7:11 pm

    Mooie outfit !

  4. oktober 17, 2010 12:16 pm

    Erg mooie outfit.

  5. oktober 18, 2010 2:23 pm

    ME TOO ! (:
    sorry dat ik niet zoveel van me heb laten horen, ik heb t heel druk met mn site enzo maar ik ga je vanaf nu zeker weer volgen ;D
    xxxx

  6. oktober 22, 2010 4:34 pm

    Ik vind het een leuke outfit, niet te uitbundig maar toch apart. Vind haar rode lippen er ook heel mooi bij! xx

Geef een reactie

