Skip to content

Lauren Conrad ‘Sweet Little Lies’

oktober 17, 2010

Na het succesvolle boek ‘L.A. Candy’ uit een reeks romans van Lauren Conrad (bekend uit The Hills, Laguna Beach & Fashion designer voor Kohls) heb ik het tweede deel ook gekocht: ‘Sweet Little Lies’. Het eerste deel vond ik al geweldig, dus het is wel logisch dat ik het vervolg heb gekocht. Bovendien, het was een open einde, en nu kan ik lekker doorlezen. Yes!

Voor wie nu denkt, ‘What is she talking about?’ Hier een korte samenvatting:

In L.A. Candy konden we al lezen hoe de doodnormale Jane Roberts samen met haar beste vriendin Scarlett naar L.A. vertrokken voor meer uitdaging en avontuur. Jane ging stage lopen bij Fiona Chen Eventplanner en Scarlett studeerde aan U.S.C. University. Tijdens een avond stappen worden de vriendinnen benaderd door een succesvolle producent Trevor Lord die hun vraagt voor een realitysoap ‘L.A. Candy’, aangezien de meiden zich toch wel gevleid voelen dat uitgerekend zíj worden gevraagd, stemmen ze toe. Ze komen in wereld terecht waarin ze worden uigenodigd voor de hotste feestjes en clubs, krijgen gratis designerkleding én veel (on)bekende mensen krijgen ineens intresse in hun. Maar in het wereldje waarin alles zo perfect lijkt is niets minder waar. Wie is te vertrouwen en wie niet?

In deel 2 komt het vervolg hierop. Over leugens, vriendschap, vriendjes en meer. Ik wil nog niet teveel verklappen maar ik raad aan éérst deel 1 te lezen, en dan ook deel 2 te lezen. Het zijn echt super leuke boeken voor als je van ‘meiden’ boeken houd over vriendschap, mode, liefde en realiteit. Maar het is niet zomaar een boek, bij velen zullen vast de vraag ‘is het niet een beetje overdreven, of lijkt het niet op The Hills?’ Nou, nee. Helemaal niet zelfs. Het derde deel ‘Sugar & Spice’ komt er ook nog aan, dus een ding is zeker; verveeld raak je niet.

Sweet Little Lies kost 14.95 euro.

Lezen jullie de boeken van Lauren ook? En zoja, vinden jullie het leuk?

8 reacties leave one →
  1. lotte permalink
    oktober 17, 2010 1:35 pm

    Ik heb alleen deel 1 gelezen, maar je hebt wel gelijk, ze zijn echt verslavend die boeken. (:

    x

  2. oktober 17, 2010 1:41 pm

    Ik ben erg benieuwd naar het boek.

    En het is inderdaad dezelfde tas als die je bij de ELLE kon winnen.

  3. oktober 17, 2010 4:06 pm

    ik ben heel erg benieuwd naar dit boek!

  4. oktober 17, 2010 6:42 pm

    Ik heb dat boek van de week gekocht. Ik ga hem binnenkort lezen. Liefs, xxxxx

  5. oktober 18, 2010 10:19 am

    Ik heb het eerste boek gelezen & die was echt super ! Alleen het einde was wel 245$@#)& ! Ik had open eindes xD. Ik heb net het 2e boek in het engels gekocht en ik moet nog beginnen met lezen ^^.
    x Silhouette

    PS kijk je ook eens op mijn nieuwe site ? xgirlsownstyle.tk

  6. oktober 18, 2010 5:25 pm

    Ik wil het supergraag lezen maar ik moet nog het eerste lezen ook x]

  7. oktober 22, 2010 4:31 pm

    Ik heb eigenlijk deel I helemaal niet gelezen. Maar je hebt me nieuwsgierig gemaakt ik ga hem dit weekend bestellen (bol.com rekent nu geen verzendkosten!) Dank je wel voor de tip! Xx

    • oktober 22, 2010 4:57 pm

      Haha graag gedaan!

      Als je het 2e deel goed wilt begrijpen,
      is het handig om deel 1 ook te lezen,
      anders mis je een hoop.
      Misschien kun je L.A. Candy lenen bij de bibliotheek
      als je die liever niet wilt kopen?

      xx

Geef een reactie

