Skip to content

Sephora: Nieuwe producten!

oktober 18, 2010

Sephora; i love it! Het is een van mijn favorieten op het gebied van make-up. Er liggen nieuwe producten van in de winkels; dus hier vast een aantal voor jullie:

Sephora Colorful Duo Eyeshadow

Colorful Duo Eyeshadow

Deze oogschaduw is niet de enige die ze hebben; zo zijn er ook bruin, roze, paars, zwart en zilver tinten. Ik vind veel Sephora oogschaduws goed gepigmenteerd, dus ik raad ze aan. Als het gaat om dit nieuwe product, ga ik waarschijnlijk de ‘Hot Brown’ & de ‘Fresh Brown’ kopen. Makkelijke namen hebben ze, dus je kunt je niet vergissen.

Perfecting Tinted Moisturizer SPF 20 Oil-Free

Perfecting Tinted Moisturizer SPF 20 Oil-Free

Deze nieuwe moisturizer is perfect voor een mooie look, en bovendien is het een licht product wat dus ervoor zorgt dat je niet eerst dikke lagen op hoeft te brengen. De Tinted Moisturizer is in 5 varianten. O.a. Nude, Camel & Peach.

”Tricks of the Trade” Perfecting Lash Primer

"Tricks of the Trade" Perfecting Lash Primer

Deze nieuwe mascara is een basis voor de gewone mascara (primer) en zorgt voor volume en lengte van je wimpers. Zelf ga ik vaak voor meteen mascara aanbrengen i.p.v. eerst een mascara basis. Maar ik ben benieuwd of er ook daadwerkelijk verschil in zit.

Dit waren een aantal uit de nieuwste producten van Sephora. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

liefs!

8 reacties leave one →
  1. oktober 18, 2010 5:19 pm

    Leuk alleen zijn er geen sephora’s in belgië =s

  2. oktober 18, 2010 6:07 pm

    Ik vind dit echt een leuk merk.

  3. lotte permalink
    oktober 19, 2010 3:17 pm

    Leuk!
    Ik vind de oogschaduws van Sephora mooi <33

  4. oktober 19, 2010 5:33 pm

    Leuk!

  5. oktober 19, 2010 6:44 pm

    Waaauw Leuwk! Ga gelijk even kijken. (ll’)
    Bekijk ook mijn blog.
    xx

  6. oktober 19, 2010 7:46 pm

    Oehoehoeh, die primer voor de lashes. Heel mooi. Die wil ik ook wel. Sephora is ook zo’n goed merk. Liefs, xxxx

  7. Carmen permalink
    oktober 20, 2010 6:40 pm

    Waauw, mooie producten!

  8. oktober 21, 2010 4:32 pm

    Ik ben ook erg benieuwd of de primer nou echt zoveel verschil uitmaakt.

Geef een reactie

