Skip to content

Max Factor Colour Effect Collection

oktober 20, 2010

Max Factor Colour Effect Collection

Ik weet al heel lang dat make-up merk Max Factor een collectie heeft met hele felle kleuren: Max Colour Effect. Bijna op geen enkele mode/beauty blog zie ik iets over MF (Max Factor) staan dus ik besloot er maar eens wat over te schrijven. Back To The Point: Die collectie, ik had eigenlijk het idee dat het niet echt aansloeg bij velen omdat herfst (en aankomende winter) niet echt het seizoen is om met hele felle kleuren op je ogen rond te lopen. (Denk aan geel, groen, oranje). Maar toen ik ging winkelen ging ik langs Ici Paris, en daar stond de MCE collectie dus ik keek even wat rond. In de collectie zaten echt niet alleen maar felle kleuren zoals wordt aangegeven, nee er zijn ook mooie bruin tinten en lila tinten, dus eigenlijk vond ik de collectie best leuk! Ook de lipgloss en nagellakjes waren wel mooi. Van één van de verkoopsters kreeg ik een boekje van MF met allerlei make-up looks die je zelf kunt maken uit de collectie, en dus ook super leuk als inspiratie.

Aanraders

‘Vibrant Turquoise Max Effect Dip-in Eyeshadow’ (kan de naam nog langer?!?), en de ‘Party Lime’ uit dezelfde Dip-in Eyeshadow, ‘Precious Metals Max Effect Trio Eye Shadowkit’

Dip-in Shadows in allerlei kleuren met o.a. ‘Party Lime’ & ‘Vibrant Turqoise’

‘Urban Paradise’ & ‘Festival Fever’

De Max Effect Collectie is gebasseerd op twee looks: ‘Urban Paradise’ en ‘Festival Fever’. ‘Urban Paradise is vooral de opvallendste look van de twee, gesteund door het ‘Electric Green’, ‘Over The Ocean’ oogschaduw o.a. uit de Queen Bee Trio Eyeshadow. ‘Festival Fever’ is juist weer opgebouwd uit paars, rood en roze tinten. Met producten als ‘Sweet Pink’ en ‘Precious Metals’ uit het Max Effect Trio.

Trio Eyeshadows met o.a. ‘Queen Bee Trio Eyeshadow’

Prachtige trio’s met hippe kleurtjes. Zelf ben ik meer fan van de wat minder extreme tinten. De gele en groene tinten met oranje zal ik dus niet zo snel kopen, maar wel zijn de oogschaduws mooi en goed gepigmenteerd! (Natuurlijk getest in de winkels…)

Max Effect Lipgloss

De Max Effect Lip Glosses vind ik zo mooi! Leuke kleurtjes en ‘Diva Pink’ is mijn favoriet. Verder zijn alle kleuren mooi te combineren met alle eyeshadows, en nagellakjes..

Max Effect Mini Polishes

Geen enkele make-up collectie is compleet zonder een paar mooie nagellakjes en zo heeft MF ook een paar in de MCF collectie zitten. Vooral de rode, paarse en pasteltinten lijken mij het leukst. Wel vind ik het jammer dat hierin geen fel kleurtje zit, want Colour dat is waar deze collectie om gaat!

Daarom wil ik eigenlijk zeggen, ga niet meteen oordelen over de kleuren, maar neem ook een kijkje langs de collectie, want er valt veel meer te beleven.

Kortom, hele boel info over deze collectie. Hebben jullie al wat van Max Factor Coulour Effect?

xoxo

8 reacties leave one →
  1. lotte permalink
    oktober 20, 2010 4:38 pm

    Handig artikel.
    Ik ben benieuwd naar de lipgloss
    en sommige dip-in shadows..

    Hoeveel kost die oogschaduw?

  2. oktober 20, 2010 5:09 pm

    Waauuw die nagellak! <3

  3. oktober 20, 2010 5:54 pm

    De lipglossjes en nagellak ziet er echt mooi uit. Misschien dat ik morgen even ga kijken.

  4. Carmen permalink
    oktober 20, 2010 6:39 pm

    De Festival Fever look lijkt me mooi.
    xx.

  5. oktober 20, 2010 6:46 pm

    LOVE MAC products, really addicted to them

  6. oktober 21, 2010 4:45 pm

    Het klinkt wel erg goed allemaal. De kleuren zijn ook mooi op elkaar afgestemd.

  7. oktober 21, 2010 9:14 pm

    Ik vind het een hele leuke collectie. Ik ben ook zo benieuwd naar alles. Leuk artikel. Liefs, xxx

  8. oktober 22, 2010 4:32 pm

    Ziet er allemaal mooi uit! Xx

Geef een reactie

