Skip to content

How about.. Rihanna!

oktober 22, 2010

De officiele cover van Rihanna’s nieuwe album ‘Loud’ die naar verwacht in november 2010 uitkomt!

Rihanna is alive! En ik ben zo benieuwd naar haar nieuwe album! Ik ga die zonder twijfel kopen; en dan zie ik thuis wel wat de verassing is haha! Hier een artikel met wat leuke stuff!

Ik ben gek op Rihanna, want ik was al fan van haar toen ze bekend werd met ‘Pon de Replay’ haha! En nu heeft ze weer een nieuwe video ‘Only Girl’. Ik vind de clip echt mooi, de omgeving, de kleding en de make-up! Wow! Super cool. Eindelijk heeft ze die ‘donkere’ periode afgesloten waarin ze alleen maar zwart en leer draagt, extreme kapsels en donkere videoclips. Deze style vind ik echt een van mijn favorieten. Wat vinden jullie van de clip? ..

The Only Girl In The World

Single ‘Only Girl (In the World)’

Hier de song: ‘Who’s That Chick’ met bonusmateriaal:

http://vimeo.com/15140431

Klik hierboven voor een preview!

Helaas de geweldige clip die hierbij hoort, die ik echt super vindt, mag officieel niet meer op internet door een auteursrechtclaim door een derde partij, of de videoclip bevat een UMG inhoud.. Wel is de clip geweldig door de outfits, felle kleuren en prachtige make-up! Benieuwd?

Zie de Poppy Pink Blush, de fluoriserende roze lippen, Felle Gele oogschaduw, Zwarte eyeliner, False Lashes en Shocking rode lokken; Echt geweldig! Van deze look bestaan al tientallen make-up tutorials dus een beetje een nakomertje als je die nu nog gaat maken: kijk op youtube! (:

Gelukkig hier nog wel de song van Who’s That Chick:

Ik durf wel toe te geven dat ik echt Rihanna gek ben! Hopelijk vinden jullie dit artikel leuk!

liefs!

 

4 reacties leave one →
  1. oktober 22, 2010 6:51 pm

    Ik vind het liedtje only girl ook heel mooi. Alleen dat haar ziet er niet uit. Liefs, xxx

  2. oktober 22, 2010 8:07 pm

    rihanne is goed maar ik ga het niet kopen denk ik x$

  3. Carmen permalink
    oktober 22, 2010 8:13 pm

    Ik ben echt benieuwd naar nieuwe album!

  4. oktober 30, 2010 6:56 am

    Ja, zeker is Rihanna een van mijn Favo!
    ‘x

Geef een reactie

