Skip to content

Herfst: Shoppen & Soaps / Feestjes & Fun

oktober 24, 2010

Herfst betekend naast hét modeseizoen natuurlijk ook genieten en dat is de reden waarom er een paar dagen geen artikelen online zullen komen. Daarbij komt dat ik het ontzettend druk heb prive. Ik durf niet echt een vaste datum aan te geven dat de artikelen weer in overvloed (haha) online zullen komen, maar wees niet getreurd, want onderwijl zal ik natuurlijk wel nadenken over leuke onderwerpen. Zo wil ik in november wat gaan nadenken over de lay-out van de site zodat ik die op 1 januari 2011 in een nieuw jasje kan steken. So it’s quit busy!

Maar deze leuke herfst tijden en aankomende wintertijden vind ík in ieder geval geweldig! Er valt een hoop leuks te doen ondanks dat het koud is. Shoppen (Bij Sephora <3), Met vriend(inn)en afspreken, films kijken, op vakantie gaan, Feestjes aflopen && organiseren natuurlijk!, wandelen voor als je van die herfsttijden houd, nageltjes lakken, zwemmen, ouderwets monopolyen..,naar de bios, je favo boeken lezen (in mijn geval L.A. Candy/ Sweet Little Lies) of je favo soap kijken. Ach, zo erg is al die kou toch niet? (:

Houd de site in de gaten want er zullen rond 1 november wel weer wat leuke artikeltjes op de site staan. Sowieso vind ik november/december de leukste maanden om druk met de site bezig te zijn. Voor ik het vergeet; Die zoekbalk rechtsbovenaan de site zit er niet voor niks natuurlijk! (:

love!

6 reacties leave one →
  1. oktober 24, 2010 10:43 am

    Geniet van alle leuke dingen die je aan het doen bent. En ik verheug me op je ‘terugkomst’.

  2. oktober 24, 2010 11:09 am

    Veek plezier ♥

  3. oktober 24, 2010 6:33 pm

    Ook al zo druk. Ik denk dat iedereen er wel last van heeft. Ik ben benieuwd naar de upcoming layout van 2011. Veel plezier met alles en succes. Liefs, xxxx

  4. oktober 26, 2010 3:22 pm

    Heel veel plezier! Ik ga ook zeker heel veel leuke dingen doen!
    En Halloween komt eraan! Feestje bij met mijn vriend(in)en! So exciting!

    Lots of Love, HippThingz ♥

  5. oktober 27, 2010 6:24 pm

    Ik mis je artikelen!! XxX

  6. oktober 30, 2010 6:55 am

    Halloween is zo leuk! Ik had trouwens bij de HEMA halloween plakkertjes gezien!
    ‘x Bekijk je ook weer de mijne

Geef een reactie

