Skip to content

My Favourite Winter Looks

oktober 30, 2010

Vanaf vandaag weer artikelen!

Bloemenprintjes zijn weinig weg te denken, het is wel een must! Laatst ging ik winkelen in ‘Madison‘ (dat is een boetiek met allemaal high fashion, maar ook wat nieuwe items met een Vintage Touch) en daar zag ik een heel mooi jurkje met een gelig-bruine stof met rode en legergroene bloemen erop. Prachtig! Ik heb die nu gekocht en de tas op de foto hierboven deed me eraan denken. Verder vind ik de kleding klassiek.

En deze look is mijn grote favoriet omdat ik de outfit fashionable en classy vind! De tas is óf dé famous Birkin bag of een hele goede nep variant van de mooie Hermes tassen. De Zwarte Heels zijn trendy en de bruine sjaal op het cognac kleurige blazertje is echt een geweldige combinatie.

En deze laatste look vind ik gewoon geweldig voor de winter! Knitwear is fashionable en lekker warm voor koude dagen. Als je een oversized vestje combineerd met mooie wedges of laarsjes, een skinny jeans en een tas heb je eigenlijk al voldoende. Zelf heb ik een grijs kintwear vestje met gouden knopen. Het heeft iets weg van een Military Jacket. Deze is in het grijs, legergroen en zwart verkrijgbaar van Vero Moda.

Dit zijn drie favoriete winter looks van mij!

9 reacties leave one →
  1. Carmen permalink
    oktober 30, 2010 8:54 am

    Mooie outfits,
    ik vind ze allemaal iets bijzonders hebben.

  2. oktober 30, 2010 11:20 am

    Je hebt mooie looks uitgekozen!!

  3. oktober 30, 2010 4:26 pm

    Ik vind de 2e en de 3e look erg mooi. Als je een paar mooie kledingstukken hebt, heb je niet veel meernodig om een mooie outfit te hebben.

  4. oktober 30, 2010 7:02 pm

    LOVE It with all my heart, what a style

  5. oktober 30, 2010 7:06 pm

    Die 2de en de 3de zij heel mooi. Ik heb ook zo’n sjaal. Liefs, xxxxx

  6. oktober 31, 2010 7:51 am

    hele mooie looks! I LIKE IT!

  7. Eva permalink
    oktober 31, 2010 12:11 pm

    Dit is ook wel mijn style.
    Ik vind de outfits erg geslaagd.

    xxx

  8. oktober 31, 2010 1:27 pm

    Supermooi, de 3de is ongeveer mijn style (:

  9. november 1, 2010 8:52 pm

    Alle drie zeer inspirerend dank je wel! XxX

Geef een reactie

