Skip to content

Benelux Next Topmodel Aflevering 7

oktober 31, 2010

Maandag avond was het weer BNTM-avond! (Benelux Next Top Model). Elke keer na de aflevering maak ik een artikel waarin ik alle shoots van die aflevering laat zien. Meer artikelen lezen over BNTM? Ga naar de categorie: Modellen. Dus elke week een BNTM artikel met alle foto’s van de shoot! Veel plezier!

SHOOT AFLEVERING 7 OPDRACHT: De meiden moesten in mooie jurken onderwater in Aruba poseren en daarbij was het van belang dat de jurk moest worden ‘verkocht’.

Jaelle

De eerste foto is van Jaelle. Ik vind haar een bijzonder meisje me aparte uitstraling. De lach op het gezicht is misschien niet zo toepasselijk als je kijkt naar de opdracht, dus wat dat betreft verliest ze punten. Maar even voor de details: Hebben jullie haar al zien catwalk-lopen? Wow, ze is geweldig goed!

Frederieke

Tweede foto is van Frederieke. Ik heb in bijna al mij artikelen gezegd dat Frederieke een heel mooi meisje vind, en het daarom zo jammer is dat het niet echt overkomt op de foto’s. De foto vond ik overigs niet slecht, best goed zelfs!

Marjolein

Derde foto van Marjolein. Wauw! Mooie foto! Echt uniek. De houding, de jurk, het kapsel, het lijkt bijna té perfect. Een winnende foto naar mijn mening.

Melissa

Dan de foto van Melissa. Aan de ene kant mooi, aan de andere kant lelijk. Wat ik jammer vind is het gezicht (de pose) en de krampachtige houding. Wat ik wel weer mooi vind is, denk je maar in: Alsof ze letterlijk in het water valt. Zo ziet het eruit. En dat maakt het wel weer uniek.

Alix

Deze foto is van Alix. Allereerst, het lijkt echt alsof ze aan komt zwemmen. Alsof ze al helemaal gewend is aan het water. De jurk komt bij haar mooi tot z’n recht omdat hij goed in beeld is. Ik vind het daarom een goede foto. (Alleen de blik in haar gezicht vind ik wat minder).

Renee
De foto van Renee vind ik echt niks. Het lijkt bijna alsof ze op het punt staat een grote boodschap te doen. De jurk valt daarom ook in het niets. Echt zonde.
 
Ik moet het toch even zeggen, maar ik begreep bij deze shoot niet echt het nut van de mooie make-up die ze op kregen. De felle kleuren en nepwimpers, ik zie ze niet op de foto.. Haha ;]
 
Helaas moest Frederieke de modelmansion verlaten. Jammer want ik vond haar wat mooier dan Alix, maar dat is mijn mening natuurlijk. Ik stel jullie mening erg op prijs, dus schrijf ze in de comments!
 
Liefs!
9 reacties leave one →
  1. Johanna permalink
    oktober 31, 2010 2:38 pm

    Mijn zus was in ieder geval erg blij met het vertrek van Frederieke, en ik moet zeggen dat ik ook liever haar dan Alix zag vertrekken. Ik weet niet waarom, maar Alix heeft gewoon iets.. Voor de rest ben ik het wel met je eens over de foto’s,;)

    x

  2. oktober 31, 2010 4:37 pm

    Ik vind ze allemaal niet zo mooi! Viel een beetje tegen deze keer.

  3. Eva permalink
    oktober 31, 2010 5:15 pm

    Ik ben het wel met je eens,
    bij meeste foto’s.

    Jammer dat je de jurken amper ziet. (;

  4. Eva permalink
    oktober 31, 2010 5:16 pm

    Ik vond marjolein ook de mooiste foto hebben!

    Alleen je ziet de jurken niet goed.. Behalve dan bij alix (;

  5. oktober 31, 2010 9:15 pm

    Ik vind de foto’s ook niet mooi. Te wazig en niet mijn ding. Morgen ga ik uiterraad weer kijken XD

    Liefs, xxxx

  6. november 1, 2010 5:06 pm

    Ik vind de foto van Alix het mooist, ze lijkt een beetje op een zeemeermin met die jurk ;D

    Lots of Love xx.

  7. november 1, 2010 5:44 pm

    Frederieke is misschien wel mooier, maar bij haar komt het er op de foto gewoon niet goed uit, en dat kun je als model niet hebben. Het is dus denk ik wel terecht dat ze eruit is.

  8. november 1, 2010 6:23 pm

    Wat een leuk programma vind ik dit! Ga straksjes zeker weer kijken:) Ik vond deze onderwater shoot een beetje vreemd, want het zijn allemaal vage foto’s geworden.

  9. november 2, 2010 6:46 pm

    Heel dat Frederieke weg is. Van mij had Reneé eruit gemogen. Ik vond haar namelijk nog al Arogant de laatste Aflevering. Ik ben toch voor Alix & Melissa.
    ‘x

Geef een reactie

