Skip to content

MAC Nail Laquer Collection Fall 2010

oktober 31, 2010

MAC komt voor winter 2010 weer met een nieuwe  nagellak collectie!

De MAC nagellak collectie voor winter 2010 bestaat uit zes kleuren en een top coat. Persoonlijk vind ik de kleuren erg mooi, niet te fel maar ook zeker niet te somber. Dit zijn de kleuren op een rij:

  • Earthly Harmony heeft een taupe kleur.
  • Ming Blue is een kobalt blauwe lak.
  • Imperial Flower is een rood/oranje lak.
  • Concubine is heel donkerrood/paars.
  • Rain of Flowers is violet van kleur.
  • Jade Dragon is een donker groene lak.
  • Overlacquer is de top coat.

MAC Nail Laquer Collection Fall 2010 Campagne foto

Alle kleuren op een rij, alleen de topcoat ontbreekt.

Mijn favorieten zijn de ‘Jade Dragon’, ‘Concubine’  & ‘Rain of Flowers’. Dat zijn de kleuren die ik ook het allermooist vind voor november/december.

Zijn jullie benieuwd naar de collectie?

xoxo

12 reacties leave one →
  1. oktober 31, 2010 6:56 pm

    Ik vind die taupe kleur erg mooi!!

  2. oktober 31, 2010 8:34 pm

    Ben super benieuwd!

    xx <33

  3. oktober 31, 2010 8:50 pm

    Ik vind die lakjes écht geweeeeeldig!

  4. oktober 31, 2010 9:19 pm

    Jazeker. Echt leuke kleuren.

    Liefs, xxx

  5. november 1, 2010 7:37 am

    Ik vind Jade Dragon echt een mooie kleur (zo lijkt het toch x]) …

  6. november 1, 2010 12:13 pm

    Ze zien er allemaal heel mooi uit!

  7. Eva permalink
    november 1, 2010 3:02 pm

    Mooie kleurtjes!
    De paarse is mooi..
    x

  8. Carmen permalink
    november 1, 2010 5:02 pm

    Mooie producten,
    waar is MAC te koop??

  9. november 1, 2010 5:41 pm

    Earthly Harmony en Jade Dragon vind ik de mooiste kleurtjes.

  10. november 1, 2010 8:55 pm

    Ik vind earthly harmony het mooist. Aparte campagne trouwens! Xx

    Ps Fijn dat je er weer bent!

Trackbacks

  1. Marcel Wanders for MAC Cosmetics « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

