Skip to content

Olivia Palermo For Mango Winter 2010

november 3, 2010

 

 

Olivia Palermo staat in de picture als het nieuwe gezicht van Mango. De realityster en haar vriend Johannes Huebl zijn nu te zien in de Mango winter 2010 campagne. De foto’s zijn inmiddels genomen en hier is het resultaat te bewonderen. Ik de campagne met Olivia Palermo en Johannes Huebl voor Mango winter 2010 best mooi geworden.

xoxo

6 reacties leave one →
  1. november 3, 2010 6:18 pm

    Waaw, snel even kijken bij de Mango ;D

    Lots of Love xx.

  2. Lotte permalink
    november 3, 2010 7:05 pm

    Mooie shoot,

    Ik ben erg benieuwd naar de mango collectie!

  3. november 3, 2010 10:29 pm

    Inspiratie. I love them <3

    Liefs, xxx
    Ps: Mijn blog is tijdelijk niet bereikbaar op kalypso.nl.tt dus vandaar kun je hem op deze url bereiken of via kalypso.tk
    Mijn host ligt er tijdelijk uit. Sorry voor het spam gedoe maar kon even niet anders:P

  4. Carmen permalink
    november 4, 2010 4:48 pm

    Vrolijke shoot,
    Mango is leuk!
    x

  5. november 6, 2010 8:42 pm

    Ik vind Olivia echt geweldig, mooie campagne ook! Xx

Geef een reactie

