Skip to content

Zara Online Shop Nederland!

november 6, 2010

River Island Leopard Coat

Deze outfit nabootsen in jouw favoriete items?…

Begin september konden meiden in andere landen al genieten van de ZARA online shop. Maar vandaag is het voor ons ook eindelijk zover! De ZARA online shop zendt vanaf nu ook naar Nederland!

Bij het winkelen in de online ZARA shop kun je kiezen voor drie verschillende verzendmethodes. Bij de eerste verzenden ze het naar de winkel en betaal je geen verzendkosten.

Maar je kunt het ook gewoon naar je huis laten verzenden, je hebt je bestelling dan binnen 3 tot 5 werkdagen binnen en betaald €3,95 verzendkosten.

Daarnaast kun je ook nog kiezen voor de spoedverzending, voor als je bijvoorbeeld een feestje hebt. Je hebt het dan binnen 1 a 2 dagen binnen en daarvoor betaal je €9,95.

Kleding routeneren is gratis en je kunt het binnen 30 dagen ook nog ruilen in de ZARA winkels. Ik ga zo snel mogelijk een kijkje nemen en al mijn favoriete items online bestellen!

Dus, ga snel naar Zara online en koop al je favoriete items voor een Fashionable winter!

xoxo

Website:

www.zara.com

12 reacties leave one →
  1. Carmen permalink
    november 6, 2010 1:51 pm

    I love Zara!

    xo

  2. november 6, 2010 3:50 pm

    Zara is een super leuke winkel. Super dat je nu ook Online kan shoppen. Het is handig als je de deur niet uit wil.

  3. november 6, 2010 3:51 pm

    Leuk al vind ik kopen via internet altijd zo riskant.

    • november 6, 2010 3:58 pm

      Je hebt wel gelijk,
      maar je kunt het beste kijken
      of de site betrouwbaar is,
      en of je kleding etc. terug kan sturen
      als het niet mooi is, of niet past.
      Niet betrouwbare sites geven vaak geen garanties
      en is het ‘niet goed, geld weg’.

  4. Lotte permalink
    november 6, 2010 3:54 pm

    Leuk!
    Ik bestel alleen niet zo vaak via
    internet. H&M wel,
    dus misschien kan ik eens bij zara bestellen..
    (:

  5. november 6, 2010 5:23 pm

    Het klinkt misschien heel raar, maar ik koop werkelijk waar nooit wat bij de zara. Ik heb zo’n hekel aan die winkel. Altijd ligt alles over hoop en het is daar zo druk. Geen mij maar h&m. Liefs, xxx

    • november 6, 2010 5:50 pm

      Haha,
      nou dan geef ik je een advies:
      Toen ik in Berlijn in de Zara was,
      was het daar mega druk, bij de kleding rekken.
      En bij de pashokjes stond je wel bijna een uur
      te wachten voordat je erin kon.

      Dus ga dáár niet heen.
      (De winkel zelf was overigs wel super mooi)

      xoxo

  6. november 6, 2010 6:28 pm

    ZARA is like my second home!

  7. Nathalie permalink
    november 6, 2010 6:36 pm

    Yes, Echt leuk!
    En ik vind je site mooi!
    Ik kwam erop via beautygloss.

    x

  8. november 6, 2010 6:53 pm

    lovely! Zara is echt mijn favoriete winkel.

  9. november 6, 2010 8:34 pm

    Zaraaaa <33

    Ik had het al gelezen/gehoord dat de Zara online in NL kwam. Echt super!

    Lots of Love xx.

  10. november 6, 2010 11:53 pm

    Echt handig dat ze nu een online shop hebben, ik heb niet zovaak de mogelijkheid om naar de Zara toe te gaan maar via internet is het een stuk gemakkelijker!

Geef een reactie

