Skip to content

Benelux Next Topmodel Aflevering 8

november 7, 2010

Maandag avond was het weer BNTM-avond! (Benelux Next Top Model). Elke keer na de aflevering maak ik een artikel waarin ik alle shoots van die aflevering laat zien. Meer artikelen lezen over BNTM? Ga naar de categorie: Modellen. Dus elke week een BNTM artikel met alle foto’s van de shoot! Veel plezier!

SHOOT AFLEVERING 8 OPDRACHT: De meiden moesten op de foto voor parfum merk Bruno Banani, en proberen het merk zo goed mogelijk te verkopen.

Allereerst Jaelle. Aan de ene kant, een leuke foto. Aan de andere kant, vind ik dat ze er niet voor zorgt dat de parfum mij gaat aanspreken. Ik vind het beoordelen van deze foto daarom erg moeilijk. Sowieso vind ik Jaelle sterker op de catwalk, dan op foto’s. Dus ik vind haar meer een Catwalk model.

Als tweede, Marjolein. Deze foto vind ik deze week iets minder, vorige week was ze namelijk geweldig! Ze komt niet echt over als een model op de foto, hoewel ze wel ‘natuurlijk’ overkomt, en dus weer niet over the top.

En dan Melissa. Ze is erg goed op de foto’s. Wel moet ik even zeggen, ik vind de kleding echt niet mooi! Het is niet zo mijn smaak en het past niet echt bij Bruno Banani. Maar haar uitdrukking op het gezicht is wel heel goed.

Dan Renee. Echt geen leuke foto! Helaas valt het deze week een beetje tegen naar mijn mening. Renee is wel mooi, maar op de foto staat ze nogal suf, helaas. Ik hoop op betere foto’s..

De foto van Alix vond ik juist weer geweldig! Ze komt nu wel echt goed over. Haar ogen zien op de foto er prachtig uit.
 
Helaas hielt het avontuur voor Jaelle op, zij moest het programma verlaten. Ik vind het erg jammer, maar deze keer vind ik het wel lastig te zeggen wie er in mag blijven en wie niet.
 
Vertel jouw mening in de comments! Ik ben erg benieuwd!
 
xoxo
9 reacties leave one →
  1. november 7, 2010 11:15 am

    Alix ♥
    ik vond dat renee er uit moest alleen al voor haar attitude ! van ik ben de beste nah =s

  2. Nathalie permalink
    november 7, 2010 1:47 pm

    Nee, ik vond de kleding ook niet mooi.
    Maar alix was wel de beste!

    xx

  3. november 7, 2010 5:00 pm

    Mijn favorieten zijn Alix en Melissa.

  4. Carmen permalink
    november 7, 2010 5:03 pm

    Ik vond het jammer dat Jaelle eruit
    moest, ik vond melissa niet zo leuk.

    xx

  5. november 7, 2010 6:22 pm

    Ohh so pretty! They’re all so adorable

  6. Lotte permalink
    november 7, 2010 6:59 pm

    Ik vind marjolein erg goed.
    Wanneer is trouwens de finale??

    <3

  7. november 7, 2010 7:36 pm

    IK vind het wel mooie foto’s
    Leuke shoot. Liefs, xxxx

  8. november 9, 2010 5:52 pm

    Alix is de beste (ll’). En daarna Marjolijn ;-)

  9. november 10, 2010 6:58 pm

    Alix! <33

    Lots of Love xx.

Geef een reactie

