Skip to content

Todays Fashion Couture: Polls invullen

november 7, 2010

Todays Fashion Couture bestaat inmiddels ongeveer een half jaar en daar ben ik heel erg trots op. Ook heb ik veel meer en vaste bezoekers gekregen, en ik ben nog steeds erg trots op mijn eigen mode en beauty site, en dat komt natuurlijk ook door de dagelijkse bezoekers, én de mensen die leuke comments schrijven!

Maar, ik heb al eens eerder aangegeven dat ik begin volgend jaar TFC wat wil veranderen om het nog leuker voor jullie te maken. Daarom stel ik jullie mening erg op prijs en zou ik het heel erg fijn vinden als jullie de polls hieronder (serieus) willen invullen!

Jullie meningen zijn niet zichtbaar en dus helemaal prive, ook vraag ik jullie de polls serieus in te vullen, en andere liever niet.

Bij de volgende vraag even opletten: Wanneer je antwoord JA is, graag even invullen bij ‘Other’.

Bedankt voor het invullen! De resultaten zal ik gebruiken wanneer ik de site beetje bij beetje ga veranderen. (Ip-adressen worden bewaard wanneer je de polls invult, dus als je denkt een grappenmaker uit te hangen en rare antwoorden gaat geven bij ‘other’ , kan ik daar werk van maken….) 

xoxo

One Comment

Trackbacks

  1. Street Style: Lanvin By H&M « Todays Fashion Couture

Reacties zijn gesloten.

