Skip to content

Street Style: Lanvin By H&M

november 8, 2010

Lanvin for H&M Dress, Friis & Company Shoes

H&m+lanvin Dress

DSC_0318 copia

I love it all!

Ik ga ga zelf proberen ook wat te kunnen bemachtigen uit de collectie!

Hebben jullie al iets van Lanvin For H&M?

xoxo

BELANGRIJK: KOMENDE DAGEN BEN IK DRUK BEZIG MET EXPERIMENTEREN VOOR EEN MAKE-OVER VAN DE WEBSITE DIE IK VOOR 2011 GA GEBRUIKEN. DIT KAN DAGELIJKS WISSELEN. ONDERTUSSEN KUN JE OOK JOUW MENING OVER DE SITE LATEN HOREN BIJ DE POLLS /

15 reacties leave one →
  1. november 8, 2010 5:03 pm

    Ik zie dat je de boel aan het renoveren bent. Veel succes ermee. Ik love the foto’s. Die bunny oren. So cute. I love the collection. Liefs, xxxx

  2. Lotte permalink
    november 8, 2010 6:28 pm

    Prachtige jurken!
    Vooral die eerste <3

  3. november 8, 2010 6:31 pm

    Leuke jurken =P

  4. november 8, 2010 6:49 pm

    Wat een super mooie jurken. En ik vind de shirts erg leuk, dus die ga ik zeker proberen te bemachtigen. IK vind je nieuwe lay-out erg mooi. Die schoenen zijn geweldig!

  5. Carmen permalink
    november 8, 2010 6:59 pm

    Wauw, je lay out!
    Mooi! Gaaf, de high heels..
    En lanvin is geweldig,
    al denk ik dat het wel duur zal zijn.

    x

  6. november 8, 2010 7:11 pm

    Ohh I LOVE the new layout!

  7. november 9, 2010 6:48 am

    Nicee;], super leuke outfits!
    leuke nieuwe Pimp!
    xoxo

  8. beautylover permalink
    november 9, 2010 3:25 pm

    Mooie lay-out!

    En de jurken zijn geweldig!

    x

  9. november 9, 2010 4:55 pm

    echt leuke jurken!

  10. november 9, 2010 6:35 pm

    Die roze jurk is echt mooi ^^.
    Zou ik alleen zelf nooit dragen ;P.
    x

    http://www.xgirlsownstyle.tk

  11. november 9, 2010 8:15 pm

    die jurken woooow wauuw !

  12. november 10, 2010 7:00 pm

    Lanvin is geweldig! Ik vind alle jurkjes FABULOUS! Maar ze zijn zoooo duur :(

    Lots of Love xx.

  13. november 10, 2010 8:31 pm

    Wauw. Hoe meer ik ervan zie, hoe mooier ik alles begin te vinden.

Trackbacks

  1. Lavin Online « Todays Fashion Couture
  2. Lovin’ Lanvin For H&M.. « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

