Skip to content

Make-over times..

november 9, 2010

KOMENDE DAGEN/PERIODE IS TFC ERG DRUK BEZIG MET MAKE-OVEREN ETC. WEL KOMEN ER ARTIKELEN ONLINE.

Helaas is er niet eindeloos veel keuzes in standaard lay-outs, je zult er zelf een eigen draai aan moeten maken. Ik heb dat nu gedaan met de kleuren combinatie hot pink- zwart en wit, en ik heb de High Heels van mijn grote fashion held Alexander McQeen gebruikt. Ik ben (op dit moment) erg tevreden! Alleen het lay-out type vind ik minder, want de meeste blogs hebben deze. Aan de andere kant, is deze wel het allerhandigst. Want nu zijn de artikelen goed te lezen.

Bedankt voor het stemmen op de poll die vandaag op de site heeft gestaan!

Liefs!

 

3 reacties leave one →
  1. november 9, 2010 4:26 pm

    Hahaha, lekker aan het renoveren dus. Leuk hoor. Ik vind deze wel mooi. Liefs, xxx

  2. november 9, 2010 8:47 pm

    De header en de sitebar zijn niet altijd goed leesbaar wanneer ze de tekst over de schoenen heen gaat. Misschien dat je daar iets aan kan doen.

    Verder een leuke layout, succes verder met renoveren! Xx

  3. november 10, 2010 7:01 pm

    De layout is supermooi ;D

    Lots of Love xx.

Geef een reactie

