Skip to content

Lavin Online

november 10, 2010

Tweede campagnebeeld

Lanvin! Ik heb er al meerdere artikelen over geschreven, maar serieus, die collectie is echt AMAZING!

Op de site van H&M is het ‘Lanvin’ gedeelte geweldig aangekleed als een soort van huis met kamers. Klik op een kamer, en je ziet kleding uit de collectie mét de prijzen. Neem snel een kijkje!

/www.hm.com//Lanvin/

Ik vind de jurken zó mooi..  Ik ga proberen het shirtje halen (als die er is) en het leuke is, ik heb al zo’n origineel Lanvin For H&M tasje!. Die heb ik van mijn vriendin gekregen die het anders dreigde weg te gooien .. No way, dat ik dat liet gebeuren. Haha,  Lees hier meer over Lanvin:

/street-style-lanvin-by-hm/

/lanvin-for-hm/

& mijn lievelings jurken uit de collectie:

Paarse jurk Zonder de zwarte band om de heupen (Er zijn namelijk 2 varianten…) 

gebloemde jurk met beide schouders. (Er zijn namelijk 2 gebloemde jurken..)

Goed nieuws voor de Lanvin Lovers onder ons; ook is de collectie online 23 november beschikbaar en te koop in geselecteerde winkels (nu verkrijgbaar)!

8 reacties leave one →
  1. november 10, 2010 4:46 pm

    Wouww! Idd mooi!

  2. beautylover permalink
    november 10, 2010 5:06 pm

    Prachtige collectie!
    Die jurken zijn mooi!

  3. november 10, 2010 5:11 pm

    wooooowwwwww.

  4. november 10, 2010 6:10 pm

    Het is zo’n mooie collectie. Echt leuk.
    Liefs, xxxx

  5. november 10, 2010 7:04 pm

    Het is echt een supermooie collectie. I Love It!
    Maar de prijzen voor de jurken zijn voor mij onbetaalbaar. 149 euro!?

    Lots of Love xx.

  6. november 10, 2010 7:57 pm

    Prachtige collectie. Ik heb mijn zinnen gezet op de shirts.

  7. november 13, 2010 12:38 pm

    I LOVE AND WANT !

Trackbacks

  1. Lovin’ Lanvin For H&M.. « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

