Skip to content

Fashion Inspiration…

november 11, 2010

Wagw Floral Polo Dress from http://wagw.multiply.com, Wagw Suede Bowler Hat from Ayala Cebu/robinsons Galleria/sm Cebu/lkk Cdo, Electric Blue Pumps

I love this! De outfit is echt niet voor deze koude dagen, maar het geheel allemaal is erg Cute! De blauwe Pumps en het gekrulde haar.

Thrifted Dress, H&M Bag, Steve Madden Shoes, F21 Necklace

Ik vind de kleuren zo mooi! Ze doen me denken aan de zomer..

Forever 21 Coat, Ebay Leather Gloves, Forever 21 Leather Shorts, Target Nylons

Zijn dat High Heels zonder hak? Cool! De Trendcoat vind ik ook mooi! En Red lipstick is een Must.

Deze Space outfit a la Lady GaGa vind ik prachtig. De Wild Animal Heels, de Sunglasses &  de Feather Blazer..

11 reacties leave one →
  1. november 11, 2010 5:29 pm

    Wat een super leuk Artikel! Waneer komt de Column?
    x3

  2. beautylover permalink
    november 11, 2010 6:34 pm

    Mooie kleding!
    Die schoenen op de laatste foto zijn geweldig!
    xx

  3. november 11, 2010 7:27 pm

    leuke ideeën !
    x

    PS het is trouwens which keep me

    • november 11, 2010 7:44 pm

      Maakt niet uit want ik heb het even opgezocht,
      en er zijn meerdere manieren om het op te schrijven.
      Om verwarring te voorkomen verander ik de titel haha.

      x

  4. november 11, 2010 7:46 pm

    AMAZING inspiration

  5. november 11, 2010 8:15 pm

    Super leuke en mooie inspiratie.

  6. november 11, 2010 9:40 pm

    Hele mooie foto’s.
    I love them <3
    Liefs, xxxx

  7. november 12, 2010 9:48 am

    Waaw ik ben zeker geinspireerd! Supermooie outfits (:

    Ja tuurlijk mag je een plaatje gebruiken (:

    Lots of Love xx.

  8. november 12, 2010 10:32 am

    Die één na laatste foto vind ik echt geweldig voor deze winter! Echt superinspirerend weer.. Xx

  9. Sas permalink
    november 12, 2010 5:06 pm

    Hey sgat,
    Ik zat even te kijken naar jou’n Ubercoole Site,
    Waarover je mij vertelde ;p Echt leuk hoor.

    Kusx

  10. november 13, 2010 12:33 pm

    wow wow wow die eerste en 3de ♥

Geef een reactie

