Skip to content

Benelux Next Topmodel: Morgen Finale!

november 14, 2010

Morgen avond is het zover! De grote finale van Benelux Next Topmodel 2010. Vorig jaar vond ik de finale echt tegenvallen. Want de uitslag was al bekend voordat ze het zeiden. Weet je het niet meer? Ok; vorig jaar had Rosalinde 2 stemmen, Denise en Maxime allenbei 1 stem. En toen mocht één jury lid de beslissende stem vertellen. Tsja, dat maakte natuurlijk niks uit, want al zou bijv. Denise die stem krijgen stond de boel weer gelijk. Begrijp je het nog? ;P

However, toch ben ik wel benieuwd wie er gaat winnen. Ik heb een voorgevoel dat Melissa gaat winnen omdat maandag in de voorbereiding van de finale er heel erg naar toe werd gepraat dat zíj geweldig was.

Ik zou het leuk vinden als Marjolein het wint. Maar Melissa mag het van mij ook winnen.

Marjolein

Renee

Alix

Melissa

Wie moet er morgen volgens jou winnen?

xoxo love

9 reacties leave one →
  1. november 14, 2010 1:47 pm

    Hmm.. Ik wens ze eigenlijk allemaal heel veel succes, maar ik denk toch dat ik voor Alix of Melissa ga. Of Marjolein? Haha, ik weet het niet xd. Maar Renee… zij is nooit mijn favoriet geweest…

    Lots of Love xx.

  2. Carmen permalink
    november 14, 2010 2:52 pm

    Ik hoop dat melissa wint. (;
    xx

  3. november 14, 2010 2:57 pm

    Ik ben 100% voor Melissa ! Alix vond ik in het begin ook heel goed, maar ik vind haar nu eigenlijk steeds zwakker worden tegenover de andere meiden .. Renée hoeft van mijn in ieder geval níet te winnen !

  4. Beautylover permalink
    november 14, 2010 3:09 pm

    Ik vind marjolein goed!
    Er wordt in het programma gedaan
    alsof ze een alcoholist is,
    maar dat vind ik overdreven.. x

  5. november 14, 2010 3:35 pm

    Ik ga kijken XD
    Ik ben zo benieuwd. Liefs, xxxx

  6. november 14, 2010 6:25 pm

    Ik heb al de hele tijd in mijn hoofd dat Melissa gaat winnen, maar ik gun het de andere meiden zeker ook. Alleen Renee wat minder omdat ze zon bitch is. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Alix doordat ze echt niet goed kan catwalklopen toch minder kans maakt…

  7. november 14, 2010 7:48 pm

    Melissa..!! Ik heb wel zin in de aflevering. Xx

  8. Lotte permalink
    november 15, 2010 2:58 pm

    Ik heb zin in de aflevering,
    maar ik heb nog geen idee wie er gaat winnen..

    xx

  9. november 15, 2010 3:55 pm

    Alix of Melissa
    zoland als Renee maar niet wint x]

Geef een reactie

