Skip to content

Gasten Column ‘Uggs’

november 15, 2010

Vanaf vandaag is er weer een column reeks. De column is van /fashionattackgirl/  .  Het is een blog dat gaat over mode etc. Het moet nog groeien, maar het is een leuke site. De column reeks zal bestaan uit 4 columns die 1 keer in de 2 a 3 zullen verschijnen. De columns kun je vinden onder categorie ‘Columns’.

Hoi Meiden,

Ik ben de Eigenaar van F&M .
Het bracht me op een idee om eens een Column te gaan schrijven.
En nou mag ik het vaker doen! Yes! Dankzij de geweldige eigenaar van
TFC. Oké, zal ik nu maar beginnen met het onderwerp. UGGS!
Misschien wel een van de meest leuke Trends die er zijn.
Uggs, ik heb ze zelf ook. Het zijn ”Nice Boots”. 
Iedereen draagt ze, daarom zijn er ook steeds meer 
verschillende soorten. Het begon als een winter laars.
De Ugg, zonder knoopjes en dingetjes. Maar toch vonden
ze dat er iets aan moest, dus bedachten ze. We gaan er knoopjes
aan maken. Al snel werd dat een grote hit! Maar Ugg, had alleen
Winter laarzen (die je ook in de zomer kon dragen).
In de zomer zal je niet zo snel iemand zien lopen met Uggs.
Dus, Slippers werden wel een optie. En ja, Ugg hadt slippers ontworpen.
De slipper zag er uit als een Indianen slipper. De hiel gaf die lekker comfort,
door het zachte wat onder de hiel zat. Alleen nog een probleem.
Niet iedereen houdt van Stugge slippers. Dus ja, ze moesten dan ook maar
van Rubber gemaakt worden. Yes, eindelijk werd Ugg een super groot succes!
Zo dit was mijn Artikel! Bedankt TFC, dat ik deze Column mocht schrijven!
 xoxo fashion attack girl.’
________________________
Deze column is een eigendom van Fashion & More en natuurlijk van Todays Fashion Couture. De column is door Fashion & More in elkaar gezet en is een gastencolumn. Wil je zelf ook een gastencolumn schrijven? Dat kan! Mail naar todaysfashioncouture@hotmail.com 
 
2 reacties leave one →
  1. november 15, 2010 4:41 pm

    Super leuk!
    Mijn Column , leuk dat je me site publiceert! (:
    xx

  2. november 15, 2010 10:32 pm

    Ik ga even kijken. Klinkt heel leuk. Liefs, xxx

Geef een reactie

