Skip to content

Benelux Next Topmodel 2010: Melissa

november 16, 2010

Wekenlang konden we in BNTM zien hoe alle modellen het er vanaf brachten in fotoshoots, go & see’s , catwalk les etc. En gisteravond was het zover; de finale! Elke week hield ik een speciaal artikel over BNTM. (Te vinden onder de categorie: Modellen) Ik vond het ook erg leuk om jullie reacties te lezen, en wat me opviel was dat de meeste helemaal fan waren van Alix of Melissa, Gisteravond bestond de finale uit 3 eleminatie rondes. De meiden moesten calwalk lopen in prachtige Haute Couture jurken van Nederlandse ontwerpers. Ze werden beoordeeld door een jury met als gast jurylid Janice Dickinson! (And she makes you or breaks you…)

bntmfinale.JPG - Marjolein De Velder, Alix BNTM, Manon Uhm...?

Van links naar rechts: Melissa, Marjolein, Alix & Renee

In de eerste elimantieronde moest Marjolein eruit, in de tweede ronde Alix. En toen ging het om de definitieve uitslag. Renee of Melissa. Ik moet eerlijk zeggen; Renee was nou niet bepaald mijn favoriet en dat kwam vooral door de arrogantie. Maar in de finale dacht ik wel de ‘echte’ Renee te zien en moest ik eerlijk toegeven dat ik het haar ook gunde. Uiteindelijk werd Melissa de winnares!

C&A fashionshow

She looks pretty

Hier alle foto’s uit de shoots van Melissa uit BNTM 2010:

Melissa

Een terechte winnaar, of denk jij er anders over? Vertel het in de Comments!

 

9 reacties leave one →
  1. november 16, 2010 3:24 pm

    Super leuk dat ze heeft gewonnen!
    Plaats je ook weer eens een reactie bij mij?
    xx

  2. november 16, 2010 4:21 pm

    Melissa verdient het =)

  3. november 16, 2010 6:28 pm

    Ik had het ook gezien, en ze heeft het verdient!
    Bij de finale dacht ik: Asjeblieft, Melissa, melissa, melissa, jij moet winnen, melissa(;
    Ik dacht eerst dat het Alix of melissa zou zijn. Uiteindelijk melissa dus, en ik wens haar heel veel geluk! (:

    Lots of Love xx.

  4. Carmen permalink
    november 16, 2010 6:37 pm

    Leuke finale!

    Die rode jurken aan het einde bij de uitslag vond ik mooi!

    x

  5. november 16, 2010 7:01 pm

    Melissa is voor mij echt de terechte winnaar. Vond de finale zelf een beetje minimaal. De zangers mochten wel wat hipper en het dansje was ook niet echt helemaal top. Maar misschien was het geld wel op nadat Janice op het programma kwam te staan.

    Maar goed Melissa heeft gewonnen en daar ging het uiteindelijk om! Ik vond haar foto’s ook steeds mooier worden. Ben echt blij voor haar en hoop dat ze een fantastische carriere krijgt.

    Xx

  6. Beautylover permalink
    november 16, 2010 7:03 pm

    Ja, net zoals samira al zei; het dansje was een beetje stug.

    haha, maar ik vind melissa wel een mooi meisje. ;)

    xx

  7. november 16, 2010 7:47 pm

    Het was zo spannend. Ze heeft het echt verdient. Een hele mooie vrouw en een echte top model. Liefs, xxx

  8. november 19, 2010 8:35 am

    opzich wel terecht maar alix vond ik ook goed!

Geef een reactie

