Skip to content

Cadeau tips: Kwasten

november 17, 2010

November en December zijn dé cadeau maanden en daarom dagelijks Cadeau Tips! 

Sephora

Make-up wordt extra mooi wanneer je de look versterkt met de juiste producten. Een hele harde blush kwast voelt niet fijn, maar bijvoorbeeld een Blending Brush waar de haren uitvallen is ook niks. Zelf ben ik van mening dat Sephora kwasten heerlijk zacht zijn en lang meegaan. Voorbeeld: Begin dit jaar januari kocht ik een kwastenset en nu nog steeds; ze zijn hardstikke mooi en schoon. Dat laatste ben je natuurlijk zelf verantwoordelijk voor. Ik was de kwasten regelmatig. (Op een goede manier). Maar ook het gedeelte dat je met de hand vasthoudt maak ik regelmatig schoon. (Iets van velen vergeten, maar wat best wel belangrijk is). En een kwast die fijn in de hand ligt en lang meegaat zonder dat het afbreekt etc. is fijn in gebruik.

Kwasten van Sephora zijn wel redelijk duur, dus ik heb wat setjes gekozen die binnen een gemiddeld budget passen. (Dus geen 100 dollar of 60 dollar omdat dat wel erg duur is) . De bedragen zijn in Dollars maar moet je omrekenen in euro’s.

Bling Beauty-To-Go Brush Set ($25 Value)

Bling Beauty-To-Go Brush Set

Deze set is ideaal en leuk als kerst cadeau. Kost 15 dollar. Bevat de volgende items:

– Powder (natural)
– Concealer (synthetic)
– Eyeshadow (natural)
– Angled Liner (synthetic)
– Lip (synthetic)
– Matching mini makeup bag

Mineral Brush Set ($99 Value)

Mineral Brush Set

Professionele kwastenset speciaal ontworpen voor minerale make-up. Kost 38 Dollar.  Aangezien veel meiden ook o.a. minerale blush en compact powder gebruiken, is deze set ideaal. En er zit een mooie beautybag bij.

Mini Clear Brush Set

Mini Clear Brush Set

Deze mini kwasten set van Sephora is handig mee te nemen in je make-up tasje of je gewone handtas. En bovendien is het erg goedkoop maar wel van mooie kwaliteit. De set kost namelijk maar 6 Dollar.

Blush Brush , eyeshadow-kwast, Spons applicator, Eyeliner-kwast & Lip-kwast.

Dit zijn dus een aantal kwastensets van Sephora in allerlei budgets. Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geinformeerd! Natuurlijk zijn er altijd nóg grotere en duurdere sets, maar dit is een voorbeeld.

SCRHIJF IN DE COMMENTS WELKE CADEAU TIPS IK VOLGENDE KEER MOET UITKIEZEN! :)

8 reacties leave one →
  1. november 17, 2010 6:22 pm

    Hihi, ik heb al een 40-delige kwastenset van Zoeva. Dus voor mij word dit hem niet. Liefs, xxxx

  2. november 17, 2010 6:27 pm

    Ja, heel goed idee eigenlijk ;D Maar dit jaar krijg ik 1 cadeautje voor sinterklaas én kerst, namelijk de nieuwste ipod touch (YEAY).
    Maar het is wel een hele goede tip trouwens! Ik vind alle 3 de setjes heel mooi (:

    Hmm.. Andere cadeautips.. Nagellak van een speciaal merk? Cadeaubonnen? Make up? Euhm.. tsjaa…

    Lots of Love xx.

  3. november 17, 2010 7:00 pm

    Lieve mensen;

    Zouden jullie in de reacties ook iets willen noemen waarover het volgende ‘cadeau tips’ artikel kan gaan? Dus bijv. badschuim producten of make-up?
    Noem maar wat!

    Liefs, TFC.

  4. Carmen permalink
    november 18, 2010 2:46 pm

    Leuk! Ik wil graag wat mooiere
    kwasten en die laatste set is wel wat voor
    sinterklaas. (Wij doen aan lootjes ;)

    xx

  5. november 18, 2010 6:06 pm

    Leuk idee..

  6. november 18, 2010 6:59 pm

    Ik vind het twede setje het leukste =) + leuk idee ♥

  7. november 19, 2010 1:55 pm

    Ik heb al een kwastenset, maar wel een leuk idee. Anderen ideeën waar ik wat aan zou hebben zijn: Cadeau’s voor mannen, inspirerende boekjes/notitieboekjes, Make-up paletten, sieraden, winterse accessoires, spulletjes met een boodschap. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

    Alvast een fijn weekend meis, XxX

Trackbacks

  1. Cadeau tips: Parfum « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

