Skip to content

4 Looks voor 4 Feestjes!

november 20, 2010

Het artikel staat iets later op de site omdat ik vandaag ben wezen winkelen en het was super druk.. met sinterklaas etc. Gister de Party Tips en Trends; Vandaag mijn zelfgemaakte kledingcombinaties in de H&M Fashion Studio met items die NU VERKRIJGBAAR zijn! Dus haal je Inspiratie eruit, want voor ieder wat wils:

Mijn zelf ontworpen looks op de H&M Fashion Studio met items die NU in de winkels liggen! Haal je Inspiratie eruit:

Sweet Chique, nette outfit en toch Sexy. Wedges, Panty, Blazer, High Waisted Short..

Cocktail Party:  Panty met polkadots, Red pumps, Jurkje en kanten truitje. In het haar een Clip.

Romantic Brown And Mystic Black: Bruine kleuren zijn ook prachtig wanneer je ze mooi combineerd. Bruin en zwart in combinatie met gouden sieraden..

Prom Queen Gala: Mooie lange jurk met één blote schouder. Rode pumps en maar één sieraad; een armband.

 

(Aankomend) December: Let’s Party! xoxox

 

 

 

 

 

 

6 reacties leave one →
  1. november 20, 2010 8:12 pm

    Hele leuke outfits!
    Ik ben vandaag ook wezen winkelen, (jaja, natuurlijk ook bij de H&M xd) En ik heb deze kleren ook gezien. Ze zijn echt heel leuk ;D

    Lots of Love xx.

  2. november 20, 2010 9:07 pm

    Love them all x]

  3. november 20, 2010 9:42 pm

    Ik vind deze collectie helemaal te gek!
    Ze hebben zulke leuke dingen. Die 2de outfit is heel mooi.
    Liefs, xxxx

  4. november 21, 2010 10:28 am

    De 2e look is echt prachtig !

  5. november 21, 2010 3:17 pm

    Je hebt echt mooie combinaties gemaakt. Ik ga van de week snel kijken bij de hm! Dank je wel lieve meid voor dit inspirerende artikel.. XxX

Trackbacks

  1. Party / Tonight we don’t really give a fck.. « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

