Skip to content

Todays Fashion Couture @ Twitter!

november 20, 2010

Todays Fashion Couture is vanaf nu ook op Twitter! Volg mij en mijn website voor updates, nieuws en extra fashion stuff, foto’s & Outfits (what am i wearing today) & leuke links:

www.twitter.com/intodaysfashion

En als je zelf ook een fashion of beautysite hebt, laat het me weten, dan kan ik jouw ook volgen!

Als je geen twitter hebt, maar wel TFC en Mij wilt volgen, de twitter is zichtbaar voor iedereen..

Liefs!

6 reacties leave one →
  1. november 20, 2010 6:02 pm

    Ik ga je zeker volgen, leuk!! :)
    Mijn twitternaam is FashionQueen90! ;)

  2. november 20, 2010 7:31 pm

    Ik heb ook twitter. Maar gebruik het nooit.
    Liefs, xxxx

  3. Carmen permalink
    november 21, 2010 12:00 pm

    Leuk!
    Ik heb geen twitter, maar ik zal je twitter wel volgen! (:

  4. november 21, 2010 3:21 pm

    Ik ga je twitter volgen!
    Mijn T-naam is: He_loise!!

    Gezellig Xx

  5. november 22, 2010 3:28 pm

    Ik heb Twitter, maar gebruik het niet vaak. En volgens mij ben ik het wachtwoord vergeten XD.
    Ik heb lang geleden wel mijn blog gekoppeld aan mijn twitter (:

    Lots of Love xx.

Geef een reactie

