Skip to content

Biggest H&M Shop in Holland @ Amsterdam!

november 23, 2010

Grootste HM van Nederland feestelijk geopend Grootste H&M van Nederland in Amsterdam geopend

De H&M winkel op de Dam in Amsterdam werd geopend met een grote lichtshow die op het gebouw werd geprojecteerd. De lichtshow begon met een enorme strik die langzaam geopend werd. Na de lichtshow werden de genodigden over de rode loper naar binnen geleid. Natuurlijk waren er ook de nodige bekende Nederlanders aanwezig. Zo waren Lieke van Lexmond, Victoria Koblenko en Georgina Verbaan speciaal gehuld in Lanvin for H&M creaties.

De nieuwe H&M winkel op de Dam heeft maar liefst zes verdiepingen, dus daar kunnen we ons wel een tijdje vermaken. Het is de eerste winkel in Nederland waar de H&M Home collectie te koop is. Je kunt er een magneetje pakken met de afbeelding van het product dat je wilt hebben. Die lever je dan in bij de kassa en dan krijg je de producten. Daardoor hoef je niet de producten niet de hele winkel door te sjouwen.

Vanaf donderdag 25 november is de grootste H&M winkel van Nederland open voor publiek dus dan kunnen we flink onze slag slaan!

OOMG vandaag kwam lanvin in de winkel! Meer daarover @ www.twitter.com/intodaysfashion Als je me volgt weet je wat ik heb gescoord in Amsterdam, en daar was het druk! Ongelovelijk.

4 reacties leave one →
  1. november 23, 2010 6:55 pm

    Echt een geweldige winkel.. Hopelijk kan ik er van het weekend heen!

    XX

  2. november 23, 2010 8:46 pm

    Waaw, geweldig! Ik heb NOG niets maar ik denk dat ik nu wel snel moe zijn xd.

    Lots of Love xx.

  3. november 24, 2010 3:39 pm

    wow 6 verdiepingen ♥♥

  4. november 25, 2010 9:41 am

    Wauw 6 verdiepingen lang H&M. OMG, ik moet daar een keer heen.
    Dat word dan flink winkelen.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

