Skip to content

Morgenavond Pro Store Opening; En ik ben erbij!

november 24, 2010

 

Mijn uitnodiging,.. lees verder

Als het allemaal meezit wil ik over iets minder dan 2 jaar mijn blog naar een site maken. Dus inschrijven bij kamer van koophandel. Het wordt dan .nl en niet wordpress.com. Ik wil mijn site uitbreiden en echt groot maken!  Maar dat even terzijde.

Waar het om gaat: Het PR-Bureau van mijn blog stuurt regelmatig mailtjes met uitnodigingen etc. En het leuke; morgen ga ik naar de opening van de PRO Store: Pro is een sneaker heaven voor dames en heren met alle A-merken zoals Vans, Converse, Nike, Cruyf en Adidas. PRO gaat zich ook nog meer richten op Fashion.

Ik ben uitgenodigd om bij de opening te zijn en ik ga een ‘live sneaker art’ zien. Nog geen idee wat het is. En er is een cocktail bar met lekkere drankjes, dansoptredens in de kleding en sneakers van PRO, en daarna kan ik en alle andere gasten winkelen. We krijgen ook een goodiebag! Ik ben benieuwd wat het is!

Hier nog even een tekst wat in de mail stond:

PRO heeft het concept rondom de restyling in samenwerking met het Rotterdamse creatieve collectief Leyp en Lucky Dubz ontwikkeld. De eerste winkel die door hen onder handen wordt genomen is PRO aan de Kalverstraat 43 te Amsterdam. De winkel wordt op 25 november om 17.00 uur op spectaculaire wijze geopend met live optredens, muziek en sneakerart. De jongens van Leyp zijn graphic designers, illustratoren en sneaker- en kleding customizers. Nick Kailola, Fernon Lagenhorst en Darrin Umboh runnen sinds 2004 Leyp.com en doen sindsdien vele ontwerpopdrachten in binnen- en buitenland. Het werk van Leyp varieert van sneaker art, customizen van t-shirts tot levensgrote ontwerpen voor steigerdoeken. Ook Lucky heeft ruime ervaring als vormgever & illustrator. Alle uitgenodigde gasten zijn van harte welkom bij deze grote opening!

Er stond nog veel meer in, maar dat is pure info voor mij zoals de toegangsbewijs, tijden etc.

Ik heb erg veel zin in morgenavond! Ik ga een verslag maken voor de site! En ik vind het ook te gek dat ik uitnodigingen krijg, want tja, een ‘grote site’ daar droom ik van!

xoxo

10 reacties leave one →
  1. november 24, 2010 3:46 pm

    Toevallig ik zou er eerst ook heen gaan. Maar ik moet stage lopen en kan pas om 6 uur weg. En dan moet ik nog 40 minuten in de trein. Best balen. Ik had je graag ontmoet:) Misschien een volgende keer!!

    • november 24, 2010 3:47 pm

      O jammer! :(

      Het zou leuk zijn om je te ontmoeten!
      Maar ik begrijp je reden.

      xxx

      • november 24, 2010 5:38 pm

        Ik vind het ook erg jammer :( Hopelijk volgende keer beter. Veel plezier in ieder geval en laat even weten hoe het was:)

        XX

  2. november 24, 2010 4:46 pm

    super leuk voor je !!

  3. Carmen permalink
    november 24, 2010 7:59 pm

    O leuk,
    Ik zou ook wel zo’n uitnodiging willen..
    Maar ja, veel plezier dan!

    x

  4. november 24, 2010 8:23 pm

    Waaw, you lucky girl!
    Ik MOET er morgen alles over weten :D
    Heel veel plezier!

    Lots of Love xx.

  5. november 25, 2010 1:22 pm

    Veel plezier vanavond, echt supervet!! Ik kijk nu al uit naar je verslag..

    Ik stuur je morgen een mailtje terug, knuffel

  6. november 25, 2010 1:40 pm

    Wat leuk.
    Ik ben zo jaloers.
    Liefs, xx

  7. Lotte permalink
    november 25, 2010 3:51 pm

    Veel plezier vananvond! x

  8. november 25, 2010 6:12 pm

    Hoe was het?
    Ik las dat de goodiebag erg goed was?!

    XX

Geef een reactie

