Skip to content

Tweede Primark geopend in Hoofddorp!

november 26, 2010

Goed nieuws want deze winkel zit nu ook in Hoofddorp!

Primark! Een geweldige shop als het gaat om low-budget stuff voor een gigantisch lage prijs. Ik vind de winkel erg leuk! Qua kleding valt het mij soms wel een tegen, maar over het algemeen is het moeilijk om met lege handen thuis te komen.  En ook is het fidiaal in Rotterdam een beetje rommelig.. maar ja, daar moet je maar even over heen kijken.

Maar na lang wachten was het dan eindelijk zover, de tweede Primark is op 23 november geopend! De tweede Primark winkel staat in Hoofddorp en is een stuk groter dan het filiaal in Rotterdam.

De nieuwe Primark winkel in Hoofddorp'

Het Hoofddorpse winkelcentrum Markthof zal dinsdag om 11 uur waarschijnlijk helemaal volgestroomd zijn met meiden/damens die voor weinig een leuke outfit willen scoren. Vanaf vandaag vind je in dat winkelcentrum namelijk de nieuwe Primark winkel.

Ik ben er nog niet heen geweest, maar als ik een keer in hoofddorp ben zal ik foto’s maken en ze op Todays Fashion Couture zetten.

Liefs!

Belangrijk: Dit weekend zal ik het verslag van de opening van de PRO store waar ik gisteravond voor was uitgenodigd op de site zetten, want het was echt heel erg leuk!

11 reacties leave one →
  1. november 26, 2010 5:29 pm

    Ik ga er zaterdag naartoe en het lijkt me echt een hele mooie, grote winkel!
    En natuurlijk wil ik een column schrijven!
    Lijkt me heel erg leuk (:
    Ik zal proberen er foto’s van te maken en om de column al op zaterdag te versturen. En als dat niet lukt, krijg je hem op zondag (:

    Lots of Love xx.

  2. Lotte permalink
    november 26, 2010 5:45 pm

    Leuk!

    Ik ben erg benieuwd.

    x

  3. november 26, 2010 6:08 pm

    Ik ga er zaterdag naartoe en het lijkt me echt een hele mooie, grote winkel!
    En natuurlijk wil ik een column schrijven!
    Lijkt me heel erg leuk (:
    Ik zal proberen er foto’s van te maken en om de column al op zaterdag te versturen. En als dat niet lukt, krijg je hem op zondag (:

    Lots of Love <33

  4. november 26, 2010 6:23 pm

    Ben erg benieuwd, ook naar je verslag over PRO:)

    XX

  5. november 26, 2010 6:24 pm

    Ik ga er zaterdag naartoe en het lijkt me echt een hele mooie, grote winkel!
    Natuurlijk wil ik een column schrijven!
    Lijkt me heel erg leuk (:
    Ik zal proberen er foto’s van te maken en om de column al op zaterdag te versturen. En als dat niet lukt, krijg je hem op zondag (:

    Lots of Love <33.

    • november 26, 2010 6:54 pm

      Hihi, je reactie kon eerst niet worden geplaatst,
      want er was een foutje in de spamlijst,
      waarin hij je reacties had gesorteerd. Sorry!

      Hardstikke bedankt dat je de column wilt schrijven,
      al is het maar een klein verslagje,
      het heeft een leuke aanvulling aan mijn site!

      xx liefs!

  6. Carmen permalink
    november 26, 2010 10:04 pm

    Ik ben zelf één keer in de Primark geweest, maar zou graag weer heen willen.
    Die in hoofddorp ligt voor mij wat centraler.

    X, Carmen

  7. november 28, 2010 10:22 am

    Lijkt me een leuke winkel al bestaat die in belgie niet denk ik ♥

  8. november 28, 2010 3:37 pm

    Ik ben zo benieuwd.
    Ik moet daarheen.
    Hahaha.
    Liefs, xxxx

Trackbacks

  1. Column: Reportage Primark Hoofddorp « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

