Skip to content

Verslag Opening PRO Store!

november 27, 2010

Donderdagavond was de opening van de PRO Store in Amsterdam! Het was heel erg leuk; en ik heb natuurlijk een verslagje gemaakt!

Allereerst; het was druk! Drukker dan ik had verwacht.

17:00: De winkel werd geopend door de eigenaars en ‘Leyp’ en ‘Lucky Dubz’. Zij hadden de restyling rondom het concept bedacht. De Jongens van ‘Leyp’ zijn graphic designers, illustratoren en sneaker- en kleding customizers. Om eerlijk te zijn kende ik ze ervoor niet. Maar ze waren erg aardig. ‘Lucky’ is vormgever en illustrator en had ook meegewerkt aan PRO.

Rond 18:00: ‘Live Sneaker Act’. Tot voorheen dacht ik dat het een soort van dans was, en ik had wel een beetje gelijk. De jongens van ‘Leyp’ deden een soort van ‘breakdance dans’ op mooie sneakers, en ik vond het erg gaaf om te zien. 

Rond 19:00 : Alle gasten kregen een ‘goodiebag’ met allemaal leuke gadgets waaronder een bon te besteden bij PRO Store. Ik heb een paar converse sneakers gekocht, Ik heb ze nog nooit gehad, maar ik hoor wel vaker dat ze fijn lopen. Daarbij kreeg ik een ‘Converse Star Player High White Canvas’ cadeau en die zat in de Goodiebag. Ik vond de Goodiebag echt een leuk cadeautje!

Pro 1

Tijdens de avond:

Tijdens de avond was er een DJ aanwezig, er waren drankjes,  en er waren enkele dansoptredens. (Gewoon in de winkel, maar dan was de ruimte ‘leeg’ gemaakt zodat daar de dansers konden staan).

Wat deze avond zo leuk maakte; Alle gasten kregen in de mail ook te horen dat ze zelf mee konden doen aan een ontwerp wedstrijd, het winnende ontwerp zou worden meegenomen bij het ontwerpen van de volgende PRO Store! In de winkel waren veel teksten, beelden, ontwerpen, illustraties en muziek te zien/te horen, wat natuurlijk veel inspiratie opdoen was!

'

'

Tijdens de opening waren er ook heel veel jongeren om hun eigen ontwerpen aan de hand van de wedstrijd te laten zien. En er was één persoon die maakte echt schitterende tekeningen! Ik ga haar opzoeken op internet en misschien kan ik wat contact leggen zodat ze ook een ontwerp voor Todays Fashion Couture maakt, wel in het kader van Fashion!

Filmpje:

In dit filmpje leer je de jongens van ‘Leyp’ een beetje kennen en zie je alvast een ‘schets’ van de winkel. Ik heb de jongens van ‘Leyp’ zelf niet gesproken overigs. Ze komen een beetje ‘te stoer’ over, maar dat viel reuze mee haha ;]

Voor wie het nog leuk vind, het is gelukt om de promo foto van mijn uitnodiging die ik per mail kreeg over te zetten naar de site:

haha, de tekst, misschien vind ik het wel grappig omdat ik niet echt in dat ‘Swagga Rap’ wereldje zit ;p Of omdat ik geen jongen ben.

Op het begin was het een beetje aftasten hoe de avond zou lopen, want ik kende niemand, maar ik heb met veel meiden en jongens gepraat en het werd een leuke namiddag/avond.

Sneakers van PRO Store:

Pro Store verkoopt allerlei sneakers waaronder: Vans, Converse, Nike, Cruyf en Adidas.. Allemaal bekende merken dus.

PRO Store is echt een hele leuke zaak! Voorheen vond ik sneakers leuk, maar was ik niet echt Obsessed, maar na deze hele leuke avond, en tevens, mijn eerste echte ‘opening’ voor de site waarvoor ik heen ben geweest, vind ik Sneakers geweldig!

PRO 020
Kalverstraat 43
Amsterdam

8 reacties leave one →
  1. november 27, 2010 5:20 pm

    Klinkt heel erg leuk en gezellig. Volgende keer ben ik er gewoon bij;-)

    Liefs, Manon.

  2. november 27, 2010 10:29 pm

    Het ziet ernaar uit dat je het supergezellig hebt gehad! Die sneakers zijn best wel gaaf (:
    De column over de Primark krijg je trouwnes zondag.
    En een vraagje: Weetje hoe je je blog kunt koppelen aan twitter?? (dat je zeg maar op twitter een link krijgt naar je post) Ik wist het wel, alleen ik ben het vergeten..

    LaLaLove <33

    • november 28, 2010 9:46 am

      Wat bedoel je precies?
      Als je bedoelt dat er op je site een verwijzing naar je twitter moet staan ga je naar ‘widgets’ en verplaats je de twitter naar je balk’.

      Of bedoel je dat niet?

      love!

  3. november 27, 2010 11:01 pm

    Leuk verslag! Ik ben benieuwd naar je nieuwe All stars, welke zijn het?? Liefs Xx

  4. november 28, 2010 8:15 am

    Super leuk! All Stars zitten perfect!
    xoxo

  5. november 28, 2010 10:08 am

    Super leuk dat je dat kon meemaken ♥

  6. november 28, 2010 4:12 pm

    Echt heel erg leuk om zo iets van zo dichtbij mee te maken.
    Your lucky bastard.
    liefs, xxxx

Geef een reactie

