Skip to content

I love Winter!

november 28, 2010

Boyfriends Mum Fluffy Mohair, Mulberry Alexa, Yours Truly, Scotland Snow

Wees niet bang om dit jaar in de winter met kleur te spelen, want zoals je ziet kan het geweldig uitpakken! Ook vind ik de Mulberry bag lovely.

Vintage Sweater, H&M Pants

Chino broek! Helemaal hot, en er komt een artikel over! Stay tuned. En zie ook de schoenen, i love them!

 

Bag From modekungen.se, My Swim Bag :D, Leather Jacket From Bershka, Hoodie From My Boyfriend's

De reden waarom ik deze outfit leuk vind, is omdat deze fashionable is, maar toch comfortabel, en tegelijkertijd design door de Coco Studded Bag van Alexander Wang!

H&M Panyts

Een Dutchie uit Rotterdam: Met een mooie zalmkleurige high Waisted Trouser, Faux Bont & Kuif in het haar, thumbs up for her!

 Ik ben echt een Winter fan! Op de een of andere manier ben ik dan vrolijk, vind ik shoppen leuker, spreek ik liever met mensen af, en vind ik het leuk om af en toe uit te gaan naar een feestje. In de zomer relax ik liever en doe ik rustig aan. Hoe zit dat bij jullie? Of verheugen jullie je al op de warme dagen? Vorig jaar had ik dat ook. November-December vond ik geweldig, en toen werd en januari en ik dacht; wat nu? Maar dat is per persoon denk ik wel verschillend. Zomer vind ik ook fijn.

Liefs!

 

7 reacties leave one →
  1. november 28, 2010 2:37 pm

    Hele mooie outfits! De 1ste en de 2de zijn mijn favo’s <33
    Ik heb trouwens de column naar je verstuurd (:

    Love, HippThingz.

  2. november 28, 2010 3:12 pm

    hmm, chocomelk na een shopdag <33
    en nieuwe combinaties maken met je kleding <3

  3. Eve permalink
    november 28, 2010 3:13 pm

    wacht, mijn website gebruik ik niet meer.

  4. november 28, 2010 4:48 pm

    Wauw,
    Echt leuke outfits.
    Liefs, xxxx

  5. november 28, 2010 5:12 pm

    zulke mooie outfits
    die 2de ♥.♥

  6. november 28, 2010 5:31 pm

    Leuke outfits. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte oorwarmers!

    XX

  7. november 30, 2010 8:27 pm

    Ik vind die eerste foto’s echt zo mooi, het doet me denken aan de pauw in Denemarken! Xx

Geef een reactie

