Skip to content

Column: Reportage Primark Hoofddorp

november 29, 2010

Naar aanleiding van mijn vorige artikel over de primark die je /HIER / kunt lezen, heb ik die lieve eigenaresse van www.hippthingz.wordpress.com gevraagt of ze een column wilde schrijven voor Todays Fashion Couture, en dat wilde ze wel, en dus ging ze als TFC Reporter naar de tweede en tegelijkertijd allernieuwste Primark in Nederland, in Hoofddorp, om verslag te doen!

Zaterdag ben ik naar Hoofddorp geweest en natuurlijk ben ik ook de nieuwe Primark binnen gegaan. De winkel zag er van voren erg leuk uit, de etalages lieten de kerstsfeer al zien. De wintercollectie zag er heel leuk uit en je zag ook al de kerst/gala jurkjes staan in de etalages. 

Ik ging naar binnen en het was DRUK. Er stond een rij van hier tot aan Tokio en er stonden een paar mensen van de beveiliging. Alles lag overhoop en door elkaar. Deze Primark was wel erg groot en het was toch wel iets minder druk dan in Rotterdam. Maar de kleding viel mij tegen. Ik had eigenlijk wel iets meer verwacht. Ik wou bij de Knitwear kijken en ik dacht: YES! Maar ook dat had mij een beetje verbaast.. (misschien omdat ik meer van de H&M en de MANGO gewend ben..) Ze hadden echt alles, alleen sprak het mij toch niet helemaal aan… Behalve de kerst/gala jurkjes, die waren echt supermooi!

De accessoires daarin tegen waren super! Alles was eigenlijk wel leuk. Ik was opzoek naar een Circle Sjaal en die hadden ze in alle soorten en maten. De tassen waren echt super en ik griste gelijk zo’n nep-Chanel tasje. Ik zag zulke leuke ringen, armbandjes en kettinkjes met bloemetjes, rondjes, vierkantjes.. En het was allemaal zo goedkoop! Als je naar de Primark gaat, raad ik je aan om meteen naar de Accessoires Afdeling te gaan! Ook raad ik je aan om naar de Primark te gaan als het wat rustiger is, want als het druk is, kun je geen kant op. Want uiteindelijk heb ik de accessoires toch maar niet gekocht i.v.m de hele grote rij.

Verder heb ik niet echt naar de kleding gekeken. Misschien vond ik de kleding niet zo leuk, omdat het zo druk was…Daarna ben ik maar naar de nieuwe H&M gegaan en daar was het heel rustig (:

Wanneer gaan jullie naar de Primark?

Love, HippThingz.

Lijkt een column of verslag schrijven voor Todays Fashion Couture jouw ook leuk? Mail naar todaysfashioncouture@hotmail.com en heel misschien kun je jouw artikel later hier terug lezen!

3 reacties leave one →
  1. november 29, 2010 3:59 pm

    Columns schrijven voor deze blog is super!

    Love, HippThingz <33

  2. november 29, 2010 6:57 pm

    Echt heel leuk.
    Het is inderdaad altijd zo druk dat je minder zin hebt om daar te winkelen.
    Liefs, xxxx

  3. november 30, 2010 4:38 pm

    jammer voor je dat het zo druk was =s

Geef een reactie

